וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצועים בתאונה בכביש גהה, חשד: השתתפו במרוץ

17.5.2013 / 18:15

בתאונה בין שני רכבי יוקרה מסוג ב.מ.וו ופורשה, נפצעו אב ובנו קשה-אנוש. אדם שלישי, שלפי החשד היה בגילופין נפצע קל. המשטרה בודקת חשד כי המכוניות התחרו ביניהן

צילום: רועי קסטרו עריכה: טל רזניק

מרוץ באמצע היום? אב ובנו תושבי יהוד נפצעו אתמול (שישי) אנוש וקשה ואדם נוסף נפצע קל בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש גהה. התאונה אירעה בין שני רכבי יוקרה בכביש 4 מצפון לדרום סמוך לאוניברסיטת בר אילן. כתוצאה מההתנגשות עלה אחד מכלי הרכב באש. המשטרה חושדת כי בשל ממצאים שנמצאו על הכביש המעידים על נהיגה במהירות גבוהה, ייתכן כי כלי הרכב השתתפו במרוץ.

תאונת דרכים בכביש גהה בין שני רכבי יוקרה, 17 במאי 2013. דרור עינב
אחד מכלי הרכב שנפגעו בתאונה בכביש גהה/דרור עינב

האב ובנו נסעו ברכב מסוג פורשה, אחד מהם הוא גבר בן 55 והשני בן 18. הם פונו לבית החולים תל השומר, כשהם מורדמים ומונשמים וסובלים מכוויות בכל גופם. נהג רכב מסוג ב.מ.וו נפצע קל ופונה לבית החולים תל השומר על ידי מד"א, כשהוא מלווה בשוטרי אגף התנועה. שוטרי אגף התנועה בודקים את החשד כי הוא נמצא בגילופין בעת התאונה והיא צפויה לחקור אותו בבית החולים.

באגף התנועה חושדים שהתאונה נעשתה כששני כלי הרכב נסעו במהירויות גבוהות ואחד מכיווני הבדיקה הוא כי נעשתה תחרות ביניהם. בוחנים של אגף התנועה סגרו את הכביש והם אוספים בשעה זו ממצאים מזירת התאונה כדי לחקור את נסיבותיה. לאור זאת, מורגשים עומסי תנועה כבדים בכביש לשני הכיוונים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תאונת דרכים בכביש גהה בין שני רכבי יוקרה, 17 במאי 2013. דרור עינב
במשטרה בודקים חשד לפיו כלי הרכב השתתפו במרוץ/דרור עינב

זכי הלר דובר מד"א, סיפר: "קיבלנו קריאה על תאונת דרכים קשה בין שני כלי רב פרטיים שאחד מהם עולה באש כשהצוותים הגיעו למקום הם מצאו בר כבן 55 וצעיר כבן 18 כשהם במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כתוצאה מהתאונה והם סובלים מכוויות בכל חלקי גופם. פרמדיקים העניקו להם טיפול ראשוני במקום ופינו אותם לחדר הטראומה בבית החולים תל השומר הסמוך. ברכב השני פונה במצב קל פצוע נוסף, גם הוא לתל השומר".

תאונת דרכים בכביש גהה בין שני רכבי יוקרה, 17 במאי 2013. דרור עינב
עומסי תנועה רבים הורגשו באזור/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully