וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 28 נהרגה בתאונה בבאר שבע; "הנהג נסע באדום"

רמי שני

8.5.2013 / 1:45

הצעירה נהרגה בתאונה בין שני כלי רכב בצומת הרחובות רגר ורינגלבלום; יחד עמה נפצעו קל שני נוסעים נוספים. החשד הוא כי אחד מכלי הרכב לא ציית לאור אדום וחצה את הצומת

צעירה בת 28 נהרגה הלילה (רביעי) ושני נוסעים נוספים נפצעו באורח קל בתאונת דרכים בין שני כלי רכב סמוך לכניסה הצפונית של אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום התאונה בצומת הרחובות רגר ורינגלבלום ניסה לבצע בצעירה פעולות החייאה, ופינה את השלושה לבית החולים סורוקה בעיר.

במהלך הפינוי נקבע מותה של הצעירה, ואילו שני הפצועים האחרים פונו לבית החולים. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה. אחת ההערכות היא שאחד הנהגים לא ציית לאור אדום ברמזור בצומת שבו אירעה התאונה, וחצה אותו. עם זאת נבדקות אפשרויות נוספות.

מקום התאונה בבאר שבע

בשבוע שעבר נהרגה ילדה בת תשע מפגיעת מכונית בצומת ברכיה שליד אשקלון. על פי החשד, הילדה נפגעה מהמכונית בשעה שהלכה בכביש חשוך יחד עם בת דודתה. בת הדודה הספיקה להימלט מהפגיעה, אולם הילדה נפגעה והועפה לשולי הדרך.

הנהג החשוד בפגיעה, תושב אשדוד בן 22, הזעיק צוות מגן דוד אדום, וזה הגיע לזירת התאונה ופינה אותה במצב אנוש כשהיא סובלת מפגיעה רב-מערכתית לבית החולים ברזילי בעיר, שם נקבע מותה לאחר זמן קצר. עוד נמסר כי נהג המכונית נחקר בידי המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully