וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל ניסן נהרג בתאונה בשומרון, התלמידים פרצו בבכי

יהושע בריינר

10.4.2013 / 13:35

ניסן שלום בן ה-60, ששימש כמנהל בית ספר, קיפח את חייו בהתנגשות עם משאית בכפר חווארה. "את הנשמה הוא נתן לילדים", ספד לו קרובו. ראש מועצת שומרון: "תאונה ידועה מראש"

אבל כבד ירד על ההתנחלות אלון מורה: בצהריים (רביעי) הותר לפרסום כי ההרוג בתאונת הדרכים שאירעה הבוקר בכפר חווארה הוא הרב ניסן שלום בן ה-60 - תושב מוכר ביישוב ואב לשבעה. שלום היה רכז מיוחד מטעם משרד החינוך באשדוד, ורב של שני בתי ספר יסודיים. הוא שימש בעברו כמנהל בית ספר יסודי באשדוד במשך 18 שנה.

"הוא היה אחת הדמויות הכי משמעותיות ביישוב", סיפר מכרו. לדבריו, הבוקר הוא היה אמור לקחת קבוצה של תלמידים להשתתף בחידון התנ"ך, אלא שהילדים הנרגשים התבשרו כי הרב האהוב לא כבר בין החיים. "העיר אשדוד חייבת המון לרב שלום", אמר בכאב ראש מנהל החינוך בעירייה, אריה מימון, "במשך למעלה משלושים שנה הוא בא כל בוקר לכאן מאלון מורה".

מימון המשיך וספד לאיש החינוך ולמנהל לשעבר, ואמר כי הוא "נתן את כולו לילדים ולחינוכם בלי הנחות ובלי קיצורים. הנתינה שלו הייתה אינסופית, ואת הנשמה שלו הוא נתן לילדים".

התאונה בצומת תפוח על כביש 60 בה נהרג מנהל בית הספר-ניסן שלום, אפריל 2013. בועז בן ארי, זק"א
רכבו של שלום/זק"א, בועז בן ארי

הבוקר הגיעו צוותים מקצועיים אל בתי הספר בו לימד שלום והודיעו למורים ולתלמידים על האירוע הקשה. רבים מהם פרצו בבכי. "התלמידים היו מאוד קשורים אליו והוא היה קשור אליהם בצורה אישית יוצאת מן הכלל. זה אירוע קשה מאוד, איבדנו אדם מיוחד".

ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, אמר כי התאונה יכולה הייתה להימנע על ידי סלילת כביש עוקף. "זו תאונה ידועה מראש", אמר, "כביש חווארה הוא כביש מסוכן ולא בטיחותי - אשר לא ערוך לקליטת כמות כל כך גדולה של כלי רכב, מאז נפתח מחסום חווארה לתנועת פלסטינים. כבר למעלה משנתיים שאנו מתחננים לכביש עוקף לטובת הנוסעים היהודים והערבים כאחד. כל הפניות נדחו על רקע פוליטי והתאונה האיומה היא מחיר האטימות".

הלווייתו של שלום תתקיים היום בשעה 13:45 בבית העלמין באלון מורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully