וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחרר האסיר שאשתו נהרגה בתאונה: "נוסע אל הילדים"

רמי שני

21.4.2013 / 14:15

ערן ברמוכה, ששכל את אשתו אורטל בתאונת דרכים בדרום לפני כחודש, שוחרר מכלא רמון לאחר שמאסרו קוצר בעקבות האירוע. "אני מקווה לא לחזור לכאן יותר לעולם"

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

ערן ברמוכה, שאשתו ואם שני ילדיו אורטל נהרגה בתאונת דרכים בדרום לפני כחודש, השתחרר בצהריים (ראשון) מכלא רמון, לאחר שמאסרו קוצר בהמלצת ועדת השחרורים של שב"ס בעקבות האירוע. "אני מבקש סליחה מכל אלה שאולי פגעתי בהם ואני מקווה שלא אפגע בהם יותר. אני מקווה לא לחזור לכאן יותר לעולם ולצאת לדרך חדשה", אמר ברמוכה, בן 32, עם שחרורו.

"מאוד מבולבל לי בראש עכשיו ואני לא יודע בדיוק מה אני הולך לעשות", המשיך ברמוכה. "אני מקווה למצוא את הכוחות ואת הדרכים לטפל בילדים. צריך להעביר את הבן לשיקום בבית לוינשטיין ולטפל בילדה. אני מקווה שבעזרת בני משפחתי וחברים נצליח לעשות את זה. שחזרתי הרבה פעמים את מה שקרה לי בתקופה האחרונה ואני מאוד מבולבל עכשיו. אני נוסע לפגוש את הילדים".

ערן ברמוכה שאשתו נהרגה בתאונת דרכים, שוחרר, אפריל 2013. דייב בוימוביץ'
"מקווה למצוא את הכוחות והדרכים לטפל בילדים". ערן ברמוכה, היום/דייב בוימוביץ'

בתאונה הקשה שאירעה בחול המועד פסח, התנגש רכבה של אורטל ברמוכה לאחר שהסיעה את בעלה לבית הכלא בתום חופשה ברכב של משפחת הילדסהיים שבא ממול. באותה העת היו במכוניתה של אורטל ברמוכה גם שני ילדיה, ובמכונית של משפחת הילדסהיים היו האב עמית, האם טלי, וארבעת ילדיה. בהתנגשות נהרגו שתי האמהות, והילדים נפצעו, חלקם באורח קשה. אחרי התאונה, קיבל ברמוכה חופשה מיוחדת בת 48 שעות מבית הכלא בו הוא מרצה את עונש המאסר, ויצא לבית החולים סורוקה בבאר שבע כדי לבקר את ילדיו שאושפזו שם.

בהמשך הוחלט להקדים בשבועיים את כינוסה של ועדת השחרורים בעניינו של ברמוכה בשל רגישות המקרה, ולאחר מכן היא החליטה על שחרורו לאחר תום ריצוי שני שלישי ממאסרו. עד לשחרורו אפשר שב"ס לאסיר חופשות בנות מספר שעות בכל יום על מנת לאפשר לו לשהות עם ילדיו המאושפזים בבית חולים. ב-2011 הורשע ברמוכה בפריצה לדירה, בנהיגה בזמן פסילה, בשימוש במסמך מזויף, בקבלת דבר במרמה וכן בשורה ארוכה של עבירות הונאה בכרטיסי אשראי. ב-2009 הוא הודה בבית המשפט כי תקף את אשתו אורטל בצורה קשה, והורשע בעקבות זאת בתקיפה. "לאחר עימות מילולי עם אורטל, לה הוא נשוי, תקף אותה בכך שדחף אותה והצמיד את ראשה לקיר", נכתב בגזר הדין ההוא. "כתוצאה מהתקיפה נפלה המתלוננת, ובהמשך תקף אותה הנאשם בכך שבעט בצד ימין של צלעותיה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully