וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסיר ששכל את אשתו בתאונה ביקר את ילדיו בסורוקה

רמי שני

29.3.2013 / 11:40

ערן ברמוכה שאיבד את אשתו אורטל בתאונה בכביש 40, קיבל חופשה בת יומיים מהכלא, ביקר את בניו הפצועים, ופגש חיילים שטיפלו באשתו ואמרו: "כשהוצאנו אותה היא הייתה חיה"

ערן ברמוכה, שאיבד את אשתו אורטל בתאונת הדרכים שאירעה בראשית השבוע, קיבל הבוקר (שישי) חופשה מיוחדת בת 48 שעות מבית הכלא בו הוא ממלא עונש מאסר, ויצא מיד לבית החולים סורוקה בבאר שבע כדי לבקר את ילדיו שעדיין מאושפזים שם. את המשפחות ביקרו גם חיילים, שהיו הראשונים להגיע לזירה ולחלץ את הילדים הפצועים. "הגענו כדי לבקר", סיפרו החיילים, המשרתים כעת בבה"ד 1, ואשר זכו לחיבוקים מבני המשפחה.

תאונת דרכים קטלנית בכביש 40 ליד קרית גת, מרץ 2013. שי מכלוף
האב זכה לבקר את בניו שנפצעו בתאונה בכביש 40/שי מכלוף

ברמוכה שמע מהחיילים כיצד סייעו לחלץ את ילדיו, וחיבק אותם אף הוא. "הם סיפרו שהוציאו את הילדים", אמר אחד מבני המשפחה, ושאורטל הייתה עוד בחיים כשהוציאו אותה מהאוטו, אך מותה נקבע לאחר מכן. בבית החולים עדיין מאושפזים שניים מילדיו שם ברמוכה, מצבו של אחד מהם מוגדר בינוני, ומצבו של האח מוגדר קל.

גם עמית הילדסהיים מתמודד עם האובדן

ברמוכה הוא לא האב היחידי שייאלץ להתמודד עם אובדן רעייתו מהתאונה הקשה. עמית הילדסהיים איבד את אשתו טלי באותה התאונה, בעוד שחמישה מילדיו שנפצעו בתאונה הקטלנית עדיין מאושפזים באגף טימול נמרץ ילדים בבית החולים סורוקה. מצבם של כל הילדים מוגדר קשה אך יציב, והם סובלים בעיקר מחבלות בפנים.

"יצאנו לטיול למצפה רמון, כל המשפחה", שחזר הילדסהיים. "יצאתי עם אשתי והילדים, ובמכונית שלנו ליד צומת משאבי שדה, כשנסענו לכיוון דרום, התרחשה ההתנגשות. זו הייתה התרחשות מאוד מהירה. מרגע שראיתי את המכונית מולנו עד הרגע שהייתה התנגשות הייתה אולי עשירית שנייה. המכונית התהפכה מספר פעמים. אשתי נלכדה שם, את הילדים חילצנו. זה נראה כמו זירת פיגוע". לדברי הילדסהיים, כל בני המשפחה היו חגורים, "אחרת אף אחד לא היה שורד שם".

בנוגע לארבעת ילדיו, שאיבדו את אמם, סיפר הילדסהיים כי הם מתאוששים מבחינה גופנית. "שניים כבר בדרך החוצה ושניים עדיין בטיפול נמרץ, אבל גם הם בכיוון חיובי ואני מאמין שהם יהיו בסדר גמור". האב אמר כי בישר את הידיעה המרה לבנו הבכור. שני ילדים נוספים עדיין מונשמים, והילדה הצעירה, בת שלוש, טרם יודעת על האסון שפקד את משפחתה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

"הילד הגדול הוא גיבור, הוא הגיב מאוד בבגרות", אמר הילדסהיים. "זה הפך לחלום רע אבל אנחנו נצא מזה. יש לי משפחה שתומכת ואנחנו נסתגל למצב החדש". אנחנו נגדל אותם ואני אשמש להם גם כאמא וגם כאבא".

עוד בנושא
בעלה של טלי שנהרגה בדרום: ”אשמש כאמא וכאבא”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully