וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: התינוקת בכתה - האב "הרגיע" אותה במקפיא

אב מטקומה שבוושינגטון נעצר לאחר שחברתו ראתה אותו מוציא מהמקפיא את בתם בת ה-6 שבועות. היא פונתה לבית החולים כשחום גופה עמד על 28 מעלות בלבד, אך נראה שתתאושש

טיילר דויטש, אב בן 25, נעצר לאחר שסגר את בתו בת השישה שבועות במקפיא שבביתו כשניסה לגרום לה להפסיק לבכות – כך דיווחו בתחילת השבוע הרשויות המקומיות בטקומה שבמדינת וושינגטון. הפעוטה הובלה לבית החולים כשחום גופה עמד על 28 מעלות צלזיוס בלבד. אד טרוייר, דובר תחנת המשטרה המקומית אמר כי רופאים מעריכים שהיא תצליח להחלים לחלוטין. "זה יכול היה, כמובן, להסתיים אחרת לגמרי", סיפר טרוייר. "התינוקת יכלה למות וכמעט קפאה לחלוטין. שעה בתוך מקפיא לרוב תהרוג אדם".

אמה של התינוקת, בת 22, התקשרה למשטרה בשבת אחר הצהריים לאחר שראתה את דויטש, בן זוגה, מוציא את התינוקת מהמקפיא שבביתם. ראשית היא לא הגיבה, אך הפרמדיקים שהגיעו למקום הצליחו להצילה. על פי ההערכות, הפעוטה שהתה במקפיא במשך כשעה. דויטש סיפר לשריף כי הוא שם את הפעוטה במקפיא כדי שתפסיק לבכות: "זוהי תינוקת בת שישה שבועות, היא לא יכולה לעשות יותר מדי דברים מלבד לבכות וממה שאנחנו מבינים הוא רצה שהיא תפסיק לבכות, אז הוא שם את התינוקת במקפיא", הוסיף טרוייר. האב נעצר בחשד לניסיון רצח ויובא לבית המשפט עוד היום. הוא הודה במעשים והביע חרטה.

גם בחודש שעבר אב משיקגו איבד את עשתונותיו כשבתו בת החמישה חודשים לא הפסיקה לבכות. האב בן ה-29 וחברתו בת ה-21 השכיבו את שלושת ילדיהם לישון ולאחר מכן החלו לשתות משקאות אלכוהולים. התינוקת התעוררה והחלה לבכות. אביה, ריקו רודריגז, ניסה להאכילה עם בקבוק. כשלא הצליח להרגיעה, הוא הניח את ידו על פיה בעוד שחברתו, אנג'לה, צפתה. התינוקת הפסיקה לבכות ובני הזוג הלכו לישון מבלי לבדוק לשלומה. בבוקר למחרת היא נמצאה במצב קשה והובהלה לבית חולים שם חוברה למכשירי הנשמה. היא סבלה מנזק מוחי בגלל המחסור בחמצן וארבעה ימים לאחר מכן הוכרז מותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully