וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אם מכרה את בתה התינוקת למפיק סרטי פורנו

נטשה הילרד נאשמת שמכרה את בתה בת השנה וחצי לכריסטופר בור, על אף שידעה על עיסוקו הפדופילי. האישה שדיווחה על בור העידה כי הוא מביע עניין גם ב"אהבה של בעלי חיים"

אם ממדינת אינדיאנה שבארצות הברית נאשמת בכך שמכרה את בתה בת השנה וחצי לגבר בן 39 שביקש "להשתמש בשירותיה" של התינוקת לצורך צילום סרטים פורנוגרפיים. לפי הנטען נגדה, נטשה הילרד, בת 24, ידעה כי כריסטופר בור, ש"רכש" את התינוקת, יצלם אותה במסגרת סרטים פורנוגרפיים בהשתתפות ילדים, שאותם הפיק. סוכנות ה-FBI זימנה את בור לחקירה בעקבות מידע שמסרה מעסה אנונימית, ולפיו הוא יידע אותה על כך שבכוונתו לנצל מינית את הפעוטה.

המעסה הציגה בפני החוקרים מסרונים ששלח לה בור, שבאחד מהם נכתב: "את רוצה לצפות בי משחק עם תינוקת מחר, אחת אמיתית?". היא אף ציינה בפני החוקרים כי ראתה בעבר סרטי פורנו בהשתתפות ילדים במחשבו של בור. לדבריה, הוא סיפר כי הוא מביע עניין גם ב"אהבה של בעלי חיים".

לפי רשת NBC, החוקרים, שביקשו לוודא כי החשדות שיוחסו לבור נכונים, שלחו לו מסרון ממספר הטלפון של המעסה האנונימית, ובו שאלו אותו אודות כוונותיו באשר לתינוקת. בור השיב להודעה בתיאורים גרפיים וציין כי הוא כבר עשה דברים כגון אלה בעבר, וכי אמה של התינוקת אישרה זאת.

חוקרי ה-FBI הגיעו לביתו של בור בעיר המונד שבאינדיאנה והחרימו את המחשב הנייד שהיה ברשותו. הם גילו סרטוני וידיאו וצילומים של אנשים מקיימים יחסי מין עם ילדים צעירים, כולל של בור עצמו. גם הילרד, אמה של התינוקת, נראתה בכמה מהתמונות.

הילרד הואשמה בכך שמכרה את בתה לבור בידיעה שהיא תופיע ב"תיאורים ויזואליים שמסייעים לאדם אחר לבצע מעשה מיני מפורש". בור הואשם בהפקת סרטים של פורנוגרפיית ילדים, בקניית ילד לצורך הפקת סרטים מסוג זה ובהחזקה של פורנוגרפיית ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully