וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: רוכב נגרר כ-200 מטר מתחת לרגלי הסוס

בעת מרוץ לחובבים הועף הרוכב מגב הסוס, אך כף רגלו נתקעה באוכף. למרות שנפצע, רופאיו אמרו שיוכל לשוב לרכיבה, ולמרבה ההפתעה הוא מעוניין בכך: "זאת בכלל לא שאלה"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: טל רזניק

התחביב הפך לדקות של אימה: צעיר מבריסטול שבבריטניה, הרוכב על סוסים להנאתו, לא דמיין לעצמו את הרגע שבו סוסו יבגוד בו במהלך מירוץ חובבים שהתקיים לאחרונה במחוז ווסטרשייר. סוסו של אוליבר וודלו בן ה-24, רואה חשבון במקצועו, העיף אותו מן האוכף, ואז גרר את הרוכב שאיבד את הכרתו מעוצמת החבטה לאורך של כ-200 מטרים.

לאחר שהועף מגב הסוס, נותרה כף רגלו של הרוכב תקועה באחת מרצועות האוכף, בעוד שגופו נחבט בקרקע עד אבדן הכרה. הסוס המשיך בדהירתו כשהוא גורר את וודלו ואפילו קופץ כך מעל משוכה נוספת, עד אשר הרוכב השתחרר מהרצועה בה נתפס. בכל אותה העת צפו בתאונה המזעזעת היושבים בקהל – בהם הוריו של הרוכב.

רוכב נגרר כ-200 מטר מתחת לרגלי הסוס - ושרד. תמונות גולשים
בין הצופים המבוהלים היו גם הוריו של הרוכב/תמונות גולשים

וודלו סיפר ל"דיילי מייל" הבריטי כי הדבר היחיד שאותו הוא זוכר מהאירוע הוא הרגע בו התעורר באמבולנס, כאשר אנשי הצוות הרפואי אומרים לו שהוא בר מזל משום שנשאר בחיים. על אף התאונה הכואבת, אוליבר שוחרר מבית החולים עוד באותו יום, כשהוא סובל משבר בעצם הבריח ובעצם הזנב.

רופאיו של הרוכב אמרו לו כי יוכל לשוב לרכיבה תוך שלושה שבועות, ולמרבה ההפתעה, וודלו מעוניין בכך. "אני בטוח אשוב לרכוב, זאת לא שאלה בכלל", אמר. "השאלה היחידה היא האם אוכל לרכוב שוב לפני סוף עונת מרוצי המשוכות בסוף יוני".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully