וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: "בני ציפר - אביר זכויות סוטי המין"

26.5.2013 / 16:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: הילה קובו מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

יח"צ - חד פעמי

נשיא המדינה שמעון פרס אמר הבוקר (ראשון) בכנס הכלכלי העולמי בירדן כי הגיעה השעה לקדם את תהליך השלום: "הגיע הזמן להגיע לפתרון מוסכם על שתי המדינות".

סוכנות הידיעות של איראן הודיעה הבוקר כי המדינה פרסה כמות גדולה של משגרי טילים לטווח ארוך. שר ההגנה של איראן אמר שמדובר בנשק שיאפשר לטהרן "לרסק את האויב".

בעקבות קריסת בטר פלייס, לקוחות מספרים לוואלה! חדשות על הבלבול, החששות וחוסר הוודאות. הלקוח איתן כהן ממתין לקבל את הרכב שקנה: "לא מבין איך יוצאים עם מבצע שבוע לפני ההודעה על הפירוק".

טור שפרסם ביום שישי פובליציסט "הארץ" בני ציפר בנושא פדופיליה מעורר סערה. ארגון של נפגעי פדופיליה מחה על המאמר בפני נשיאת מועצת העיתונות ומו"ל העיתון. עו"ד רוני סדובניק מפרויקט מג"ע אמרה: "אותו לו-ציפר ידוע ומוכר כאביר זכויות סוטי המין המצליח לחמוק כנחש פתן חלקלק מכל ביקורת ציבורית בעניין זה, כבר שנים", כתבה במכתבה. במאמר טען ציפר בין היתר כי פדופילה היא לא פשע אלא סטייה מינית וכי היא נופחה לממדים מפלצתיים.

מזג האוויר: מחר ומחרתיים עלייה קלה בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully