וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות פחד הגבהים: הלך על חבל בגובה 185 מטרים

26.5.2013 / 0:03

ריינהרד קליינדל האוסטרי ניסה לשבור את השיא העולמי בהליכה על חבל בעיר פרנקפורט שבגרמניה. "ההשפעה של הגובה עליי הייתה קשה יותר משציפיתי". האם הוא הצליח? בקרוב נדע

נשיא ארצות הברית בשנות השלושים והארבעים, פרנקלין דלאנו רוזוולט, אמר פעם שהדבר היחיד שעלינו לפחד ממנו הוא הפחד עצמו. נראה כי עבור חובב הספורט האתגרי, האוסטרי ריינהרד קליינדל, שניסה אתמול (שבת) לשבור את שיא העולם בהליכה על חבל למרות פחד הגבהים ממנו הוא סובל, קיבל המשפט הזה ממד מוחשי במיוחד.

ריינהארד קליידל האוסטרי ששבר את שיא העולם בהליכה על חבל בעיר. רויטרס
קליידל בפעולה, מנסה להתגבר על הפחד/רויטרס

קליינדל, בן 32, בילה את יום האתמול בפרנקפורט שבגרמניה, כשהוא הולך על קצות אצבעותיו על חבל שנמתח בגובה 185 מטרים מעל הקרקע, בניסיון לשבור את השיא העולמי בהליכה על חבל. קליינדל, שהלך על חבל שאורכו היה 30 מטרים, ושנמתח על גורד שחקים שנישא גבוה מעל כמות גדולה של צופים נלהבים, טען עם רדתו לקרקע כי "ההשפעה של הגובה עליי הייתה קשה יותר משציפיתי". לדבריו, "הקווים הישרים של הבניין נראו לי כאילו הם נמשכים לעבר האינסוף".

למרות ניסיונו האמיץ, לצערו של קליינדל הוא ייאלץ להישאר עוד מעט זמן במתח, משום שלא התקבל עדיין אישור רשמי לכך שהוא אכן שבר את השיא. השיא הקודם הושג לפני שנתיים על ידי קבוצה של חובבי ספורט אתגרי מצרפת שהלכו על חבל שנמתח בגובה של 120 מטרים מעל הקרקע בפריז.

ריינהארד קליידל האוסטרי ששבר את שיא העולם בהליכה על חבל בעיר. רויטרס
קליידל בין שמיים לארץ, אתמול בפרנקפורט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully