וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: חצה כביש מהיר בגובה 60 מטרים – על חבל דק

30.1.2013 / 18:22

ניק וולנדה כבר חצה את מפלי הניאגרה על חבל, אך נראה שנשאר עם טעם של עוד. 15 דקות מתוחות עברו על תושבי עיר הולדתו בפלורידה, עד אשר הגיע ליעד, וכולם נשמו לרווחה

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

ניק וולנדה כנראה לא סובל מפחד גבהים: הפעלולן האמריקאי בן ה-34 עשה אתמול (שלישי) מעשה נועז במיוחד – יש שיגידו נועז מדי. וולנדה החליט לחצות כביש מהיר בעיר הולדתו, סרסוטה שבפלורידה, אך לא על גשר ולא במעבר חצייה – אלא על חבל דק שנמתח בגובה של כ-61 מטרים מעל הכביש, ללא כל עזרי אבטחה כלשהם.

תיעוד: חצה כביש מהיר בגובה 60 מטר על חבל דק. רויטרס
"זו הקריירה שלי". וולנדה במהלך הפעלול/רויטרס

מאחורי הקלעים עמלו עשרות עובדים ש"משכו בחוטים" ואפשרו את הצעידה הבלתי שגרתית, לעיניהם המשתאות של הנוכחים הרבים שהעדיפו להישאר על קרקע בטוחה. לאחר 15 דקות של מתח הגיע הלוליין האמיץ אל קצה החבל, ובכך יכלו הסובבים לשחרר אנחת רווחה. "זו העבודה שלי, זו הקריירה שלי וזה מה שאני אוהב לעשות", אמר וולנדה המרוצה עם סיומו של הפעלול.

מסתבר כי לא הייתה זו ההרפתקה המסוכנת הראשונה של וולנדה, דור שביעי למשפחת אקרובטים. בחודש יוני האחרון הוא הפך לאדם הראשון שחצה את מפלי הניאגרה – גם אז זה היה על חבל. כעת נותר להמתין לחוויה מסמרת השיער הבאה שלו – ולקוות שגם אותה יסיים בשלום.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully