וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אף שהיה מחוסר הכרה: פצוע מהבנק הובהל אזוק לבית החולים

רמי שני

21.5.2013 / 13:05

האיש, המשתייך לעדה הבדואית, היה פצוע קשה כשהובל לבית החולים, אך בכל זאת הוחלט לכבול את ידיו. המשטרה: הייתה הוראה לאזוק את כל הנוכחים בזירה עד לזיהוי ודאי

צילום: דניאל בוק, רומן ואינר, עומר מירון, ערוץ 10, רויטרס, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

אחד הפצועים מהירי אתמול בסניף בנק הפועלים בבאר שבע עדיין מאושפז הבוקר (שלישי) בבית החולים סורוקה בעיר. האיש הובא לבית החולים כשהוא פצוע באורח קשה וכשהוא מחוסר הכרה, אז מדוע הוא הובא כשהוא כבול באזיקים?

האיש, המשתייך לעדה הבדואית, אושפז במחלקה לטיפול נמרץ, עבר במהלך הלילה ניתוח וטרם שב להכרתו. גורמים במשטרה אישרו כי אכן כבלו את הפצוע באזיקים, אך לטענתם הוא נאזק משום שעלה כלפיו חשד שהוא פעל כשותף של היורה, איתמר אלון.

מחוץ לבנק הפועלים בבאר שבע, לאחר מסע הנקמה שנערך אתמול בו נרצחו ארבעה אנשים. מאי 2013. עומר מירון
תושבים מדליקים נרות נשמה לנרצחים, הבוקר/עומר מירון

מהמשטרה נמסר בתגובה כי מפאת חומרת האירוע, התקבלה החלטה מבצעית על כך שכל מי שמוצא מהזירה ואינו מזוהה יאזק וילווה על ידי שוטרים עד לזיהוי ודאי ושלילת מעורבותו באירוע. "הפצוע לווה באופן מידי על ידי שוטרים לקבלת טיפול רפואי. מיד עם התבהרות האירועים הוסר ממנו החשד", נמסר.

יצוין כי חשד דומה הועלה כלפי צעיר אחר שהיה בבנק, רמונד וקנין, אשר סיפר בצאתו כי זמן קצר לאחר שנכנסו שוטרים אל הבנק הם אזקו אותו והכו אותו נמרצות, עניין שנחקר כחלק מחקירת האירוע כולו. "לא הבנתי למה מכים אותי" הוא סיפר, "ניסיתי להסביר שאין לי קשר לאיש שירה. הם לא התחשבו בכך". וקנין סיפר עוד כי הוא הסתתר מתחת לאחד הפצועים, כדי שהיורה יחשוב שהוא מת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"הגן בגופו על אחרים בבנק"

על פי אחיו של הפצוע שנאזק, הוא הגיע לסניף הבנק יחד עם חברו, עידן סברי, אשר נהרג בירי, על מנת לפתוח חשבון. "הם חברים חמש שנים, הם עבדו יחד בכל מיני עבודות. עדיין לא דיברנו עם המשפחה של עידן, אני מקווה שיהיה להם טוב", אמר האח. בנוגע לאירוע עצמו, הוסיף האח: "עומאר קיבל כדורים – אחד בלב. לא כל המשפחה יודעת עדיין מה מצבו. אמא ואבא עדיין לא יודעים מה קרה, אם אמא שלי תבוא ותראה אותו היא תמות, אז עדיף לחכות עם זה".

הוא העביר ביקורת קשה על הדיווחים שהיו בתחילה לפיהם הרוצח הוא בדואי מרהט, ואמר: "בינתיים, מי ששוכב פה ועומד למות הוא הבדואי". אל בית החולים הגיע גם רמו וקנין, כדי לבקר את הפצוע, וזיהה אותו כמי ששכב מעליו והציל אותו כשספג כמה כדורים במקומו. "הוא הציל לי את החיים", אמר וקנין בהתרגשות.

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', הגיע אף הוא לבית החולים לבקר את הפצוע, ואמר: "מדובר באזרח מדינת ישראל, ולפי הבנתי גם הגן בגופו על חלק מהאנשים. החבר הטוב שלו, עידן – זאת שותפות גורל".

5 הרוגים ופצוע קשה באירוע ירי בבנק הפועלים, ב"ש. מאי 2013. חדשות 24
זירת הירי, אתמול/חדשות 24

בתוך כך, סניף הבנק בשכונת נווה זאב בבאר שבע נפתח הבוקר מחדש לפעילות. עשרות תושבי העיר הגיעו למקום, הדליקו נרות נשמה והניחו פרחים לזכר הקרבנות. עשרות תושבי העיר הגיעו למקום, הדליקו נרות נשמה והניחו פרחים לזכר הקרבנות.

במקביל, ממשיכה המשטרה לחקור את האירוע, וממקדת את החקירה בעיקר בתפקוד כוחותיה במהלכו. כוחות משטרה הגיעו לזירת הירי בזמן שהתקרית עוד הייתה בעיצומה, ועל פי עדי ראייה הירי נמשך כששוטרים כבר עמדו סמוך לכניסת המבנה. השוטרים אף ירו כמה יריות לעבר היורה, איתמר אלון, בניסיון למנוע ממנו להמשיך לירות, זאת לצד הכנסה מהירה של גורמי ניהול משא ומתן, כדי לנסות להבין את כוונותיו. כעת מנסה המשטרה לקבוע אם ניתן היה למנוע את ההרג או לעצור אותו.

על פי החשד, אלון הגיע אתמול בבוקר אל מכשיר הכספומט בסניף הבנק וניסה להוציא ממנו כסף, ללא הצלחה. הוא נכנס לבנק בניסיון לפתור את בעייתו עם הפקידים, אך אלה לא יכלו לעזור לו. הוא עזב את הבנק וחזר בצהריים עם כלי הנשק שלו והחל לירות. כתוצאה מהירי, נהרגו ארבעה בני אדם ושלושה נפצעו. לאחר מכן החזיק האיש עובדת בסניף כבת ערובה. בתום האירוע, התאבד בירי.

מחוץ לבנק הפועלים בבאר שבע, לאחר מסע הנקמה שנערך אתמול בו נרצחו ארבעה אנשים. מאי 2013. עומר מירון
סניף הבנק נפתח מחדש, הבוקר/עומר מירון
כוחות משטרה מחוץ לסניף בנק הפועלים בבאר שבע. דייב בוימוביץ'
כוחות משטרה מחוץ לסניף בנק הפועלים בבאר שבע/דייב בוימוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully