וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנת סגן מנהל הבנק ספדה לו: לא מעכלת את הבשורה

רמי שני

21.5.2013 / 1:32

מאות חברים, לקוחות ובני משפחה השתתפו בהלווייתו של מאיר זיתון, שנורה למוות במסע ההרג בסניף בבאר שבע. עוד אמרה אלמנתו: "מודה לאבינו שבשמים שזיכה אותי להיות אשתך"

צילום: רומן ואינר, עריכה: טל רזניק

הלילה (שלישי) נערכה הלווייתו של מאיר זיתון, סגן מנהל סניף בנק הפועלים, שעל פי החשד נורה אתמול למוות בסניף ברחוב ז'בוטינסקי בעיר על ידי שוטר משמר הגבול לשעבר, איתמר אלון. מאות בני אדם ליוו אותו בדרכו האחרונה. בין המשתתפים שהגיעו לבית העלמין בעיר, בני משפחה רבים, חברים וגם לקוחות רבים שהכירו את זיתון באופן אישי.

ההלוויה של סגן מנהל הבנק, מאיר זיתון, באר שבע 21.5. עומר מירון
אלמנתו של זיתון, ורד, סופדת לבעלה, הלילה/עומר מירון
sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אלמנתו, ורד זיתון, ספדה לבעלה: "מאיר שלי, תשע שנים אני נוסעת לעבודה ונדמה שהיום הנסיעה נעצרה. האוטובוס הפסיק לנסוע. הגלגלים נעצרים. הנהג קופא במקומו, ובאמת משהו בי קפא . נעתקו ממני המילים. אחז בי ההלם ועדיין אוחז. אני קפואה. בין מבזק למבזק, בין ידיעה קופצת באינטרנט לאחרת, ניסיתי לתפוס את עצמי, לקוות, להיאחז באמונה שלמה. אבל אני עדיין לא מעכלת את הבשורה המרה.

ההלוויה של סגן מנהל הבנק, מאיר זיתון, באר שבע 21.5. עומר מירון
הלווייתו של זיתון, הלילה בבאר שבע/עומר מירון

עוד אמרה אלמנתו של זיתון: "מאיר, אני מודה לאבינו שבשמים שזיכה אותי להיות אשתך. אתה הבעל הכי טוב שאפשר לבקש מהקדוש ברוך הוא. נפלאה אהבתך לי. אשריי שזכיתי להעריך את אהבתך גם בחייך". עמיתו לעבודה של זיתון, ציון קינן, ספד לחברו: "נבחרת לעבוד בסניף הבוטיק של הבנק, כמו שבצה"ל בוחרים חיילים לסיירת מובחרת. היית עובד מצטיין עם תודעת שירות גבוהה".

זיתון בן ה-40, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים - בת ושני בנים. בני משפחתו סיפרו כי הוא היה ככל הנראה הראשון שנורה. דנה פרס, גיסתו, סיפרה מוקדם יותר אתמול מחוץ לבית החולים סורוקה בבאר שבע: "ממה שהבנו, מאיר נפגע בראש ואז עשו לו וידוא הריגה. אחרי ששמענו על התקרית בתקשורת ניסינו להשיג אותו בכל דרך אפשרית. הוא היה איש משפחה מדהים. אדם שמח ואופטימי. איש חכם שכל הזמן מחייך".

ההלוויה של סגן מנהל הבנק, מאיר זיתון, באר שבע 21.5. עומר מירון
ההלוויה של סגן מנהל הבנק, מאיר זיתון, באר שבע 21.5/עומר מירון

ארבעה בני אדם נהרגו אתמול מירי בסניף בנק הפועלים ברחוב ז'בוטינסקי בבאר שבע. שלושה בני אדם נוספים נפצעו, אחד מהם באורח קשה. על פי החשד, אלון, בן 40, תושב באר שבע, נכנס לסניף ופתח באש לכל עבר. מדובר בקצין מג"ב לשעבר שהשתחרר לפני 15 שנה, אשר כנראה היה מצוי בקשיים כלכליים - עובדה שהובילה אותו לבצע מסע נקמה קטלני לאחר שלא קיבל הלוואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully