וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן נורה למוות בבנק; "עוד לא התחיל את החיים"

20.5.2013 / 22:00

קרובי משפחתו של עידן סברי בן ה-22 שנורה למוות בבאר שבע מתקשים לעכל את הבשורה. "רק השתחרר לאחרונה. הוא היה במקום הלא נכון, בזמן הלא נכון", סיפרה בת דודו

צילום: דניאל בוק, רומן ואינר, עומר מירון, ערוץ 10, רויטרס, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

"הוא היה במקום הלא נכון, בזמן הלא נכון", כך סיפרה הערב (שני) בדמעות אורית אבקסיס, בת דודו של עידן סברי בן ה-22 שנורה למוות בסניף בנק הפועלים בבאר שבע. "הוא רק השתחרר מהצבא לפני כחצי שנה", המשיכה. "הוא רצה להיות נהג אוטובוס. היום בבוקר הוא הלך לפתוח חשבון בבנק, לפי דעתי זו הפעם הראשונה שהוא בכלל פותח חשבון", אמרה על הנסיבות שהביאו את בן דודה אל סניף בנק.

תקרית הירי בבאר שבע - כותרות נוספות:
"הוא שלף את האקדח ואמר: 'תשתקי או שאירה בך'"
אקדחו של החשוד בירי בבאר שבע הוחרם ב-2011 - והושב
אבי ההרוגה בבאר שבע: "למה לקחת חפים מפשע?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לפי דעתי זו הפעם הראשונה שהוא בכלל פותח חשבון". סברי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הוא עוד לא התחיל את החיים. היה מלא שמחת חיים, בלונדיני עם עיניים כחולות, היו לו הרבה חברים וידידות", אמרה אבקסיס. סברי שלמד במקיף ו' בבאר שבע היה בן הזקונים של נעמי – גננת בחצרים, וחיים שמתגורר בארגנטינה. לסברי אח בן 24, ולדברי קרובת משפחתו, השניים היו מאוד קשורים. בני משפחתו לא מצליחים לעכל את הבשורה המרה.

"הוא התקשר אלי בצהריים ואמר לי שנלך לאכול", סיפרה נטלי, ידידתו של אחיו של סברי. "כעבור כמה זמן התקשר אלי בוכה בהיסטריה וביקש שאבוא לבית חולים כי אח שלו נפטר. אנחנו המומים, זה מטורף והזוי מה שקרה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

החשוד ירה לכל עבר

החשוד בביצוע הירי הוא איתמר אלון, שוטר משמר הגבול לשעבר, תושב העיר בן 40. על פי החשד, הרקע לירי הוא קשיים כלכליים אליהם נקלע. ההערכה היא כי החשוד ביקש לנקום את סירוב הבנק לאפשר לו לקבל הלוואה. אלון, שהשתחרר ממג"ב לפני 15 שנים, עבד כמאבטח וכאמור התאבד בבנק.

מחקירה ראשונית עולה כי אלון הגיע לבנק וביקש למשוך כסף מהכספומט. משלא עלה בידו למשוך את הכסף, הוא ניסה להסדיר את קבלת המזומנים עם פקידי הבנק, אך ללא הצלחה. על פי החשד, בשלב זה הוא שב לביתו ולקח את נשקו האישי. סביב השעה 13:00 הוא נכנס לסניף והחל לירות לכל עבר. מהירי נהרגו סברי, מנהל הסניף אבנר כהן, סגן מנהל הסניף מאיר זיתון וענת אבן חיים, ושלושה אחרים נפצעו. רבים מהלקוחות נמלטו מהסניף אולם החשוד הצליח לקחת את אחת מעובדות הסניף כבת ערובה. כעבור זמן מה היא שוחררה ופונתה לקבלת טיפול רפואי ואלון התאבד. יתר הנפגעים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully