וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראה נדיר: נתיבי איילון ריקים ממכוניות

בין השעות 22:00 ל-5:00 נסגר אחד העורקים הראשיים במדינה בשני הכיוונים לצורך עבודות של חברת החשמל. שינויים צפויים בפעילות הרכבות וקווי האוטובוסים באזור תל אביב

בשורה לא נעימה לציבור הנהגים באזור המרכז: נתיבי איילון (כביש 20), אחד מעורקי התחבורה הראשיים של מדינת ישראל, נסגרו הלילה (שלישי) לתנועת כלי רכב בשני הכיוונים לצורך ביצוע עבודות תשתית של חברת החשמל. החל מהשעה 22:00 עד השעה 5:00 נחסם לתנועה קטע הכביש שבין מחלף גנות בדרום עד מחלף גלילות בצפון לצורך הסרת רשת חשמל הפרושה לאורך הנתיבים והטמנתה בקרקע.

איילון ריק לצורך ביצוע עבודות חשמל, 20 במאי 2013. יותם רונן
ריקים מכלי רכב. נתיבי איילון, אמש/יותם רונן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי להקל על ציבור הנהגים יזמה חברת החשמל שיתוף פעולה עם חברת הניווט הישראלית Waze, שמפרטת על צירי התנועה שנחסמו בלילה ומציעה לנהגים דרכים חלופיות. עבודות התשתית השפיעו גם על פעילות רכבת ישראל, ובין תחנות תל אביב – ההגנה לבין תל אביב – סבידור מרכז לא פועלות רכבות במהלך העבודות. רכבות שהגיעו לתל אביב מכיוון דרום סיימו את נסיעתן בתחנת – ההגנה, ואילו רכבות שהגיעו מכיוון צפון סיימו את נסיעתן בתחנת תל אביב – סבידור מרכז. רכבות שיצאו מבאר שבע במהלך שעות הלילה סיימו את נסיעתן, החל מהשעה 23:30, בתחנת נמל התעופה בן גוריון. הנוסעים יוכלו להיעזר בשירותי הסעה בין המקטעים הסגורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
איילון ריק לצורך ביצוע עבודות חשמל, 20 במאי 2013. יותם רונן
נתיבי איילון/יותם רונן

בעקבות העבודות אירעו שינויים במסלולי הנסיעה של קווי האוטובוס של אגד: 26, 71, 171, 174, 271, 300, 301 ו-394. כמו כן ישנו שינוי במסלול הנסיעה של קו 140 של חברת דן. תחנות אגד צומת חולון, צומת הולץ ולוינסקי – תחנה מרכזית חדשה בוטלו באופן זמני. עבודות העתקת רשת החשמל מתבצעות בשיתוף עם עיריית תל-אביב - יפו ומתואמות עם משטרת ישראל וגורמים נוספים. במהלך חודש יוני צפויות חסימות נוספות בנתיבי איילון לצורך השלמת העבודות, הכוללות פירוק עמודי מתח והטמנת קווי חשמל.

איילון ריק לצורך ביצוע עבודות חשמל, 20 במאי 2013. יותם רונן
איילון ריק לצורך ביצוע עבודות חשמל, 20 במאי 2013/יותם רונן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully