וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלת החשמל תוקנה - נתיבי איילון נפתחו לתנועה

חברת החשמל ביקשה פעמיים לחסום את הנתיבים בשני הכיוונים בין מחלף לה-גוורדייה לשלום, לאחר שמכונת קידוח פגעה בקו מתח גבוה. התקלה תוקנה והכביש לא צפוי להיסגר בשנית

צילום: צילומי ארכיון, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

נתיבי איילון נפתחו אחר הצהריים (חמישי) לתנועה לאחר שנחסמו לסירוגין לתנועה בשני הכיוונים בקטע שבין מחלף לה-גוורדיה למחלף השלום, זאת לאחר שנסגרו קודם לכן במשך כחצי שעה, עקב פגיעה של מכונת קידוח פרטית בקו מתח גבוה. כמו כן, הופסקה גם תנועת הרכבות במקטע זה. מחברת החשמל נמסר כי "כדי למנוע אסון, החלטנו לתקן תקלה שדורשת חסימה של תנועת כלי רכב. הכביש יהיה חסום לעשר דקות".

חסימת איילון ,אוגוסט 2012. יותם רונן
הכביש נחסם לסירוגין כדי לאפשר לחברת החשמל לתקן את התקלה/יותם רונן

צוותי מחוז דן של החברה הוזנקו למקום על מנת לבצע את העבודות הנדרשות לתיקון התקלה. "החברה תעשה כל שניתן על מנת לתקן את התקלה בהקדם האפשרי", נמסר מחברת החשמל. עוד נמסר כי החסימה נעשית בשל סכנה בטיחותית ובשל הצורך בתיקון חירום. החסימות צפויות להשפיע קשות על התנועה, בשעות העמוסות ביותר של נתיבי איילון.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
פקקים בדרך הביתה?/מערכת וואלה, צילום מסך

חברת החשמל הודיעה כי היא פועלת ומתואמת מול משטרת ישראל, רכבת ישראל ונתיבי איילון. המשטרה אישרה כי נתיבי איילון נחסמו לשני הכיוונים לאחר שקו מתח גבוה נפגע בקשר מוזס. מנתיבי איילון נמסר כי המשטרה ידעה אותם על סגירת הכביש החל מהשעה 16:00.

חסימת איילון ,אוגוסט 2012. יותם רונן
החסימות צפויות להשפיע על התנועה/יותם רונן

מדוברות רכבת ישראל נמסר כי חברת החשמל פנתה בבקשה לעצור את תנועת הרכבות בין תחנות תל אביב ההגנה לתחנת סבידור-מרכז, בין השעות 16:00 ו-17:00. עוד נמסר כי ברכבת ישראל צופים כי חסימת תנועת הרכבות תגרום לעיכובים בזמני הנסיעות של רכבות נוספות, וכי היא תפעיל הסעות בין תחנות ההגנה וסבידור-מרכז כדי לעקוף את החסימה.

(עדכון ראשון: 15:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully