וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסעה נגד הכיוון ופגעה במכונית - שנחתה בבריכה

מכונית דוהרת שפגעה במכונית חונה במלון בפלורידה הדהימה את האורחים שהשתזפו בבריכה. "חשבתי שהפציצו אותנו", סיפרה אחת האורחות, שהמכונית השכורה שלה מצאה עצמה בקרקעית

צילום: מצלמת אבטחה, עריכה: גדי וינסטוק

אישה חסרת מזל אחת, שכלל לא נהגה באותה העת, נדהמה לגלות כי המכונית אותה שכרה נמצאת בקרקעית הבריכה במלון בו שהתה. שרה אהלסטרום הייתה בחדרה במלון "אושן מייל" בפלורידה בשעת צהריים כששמעה רעש, שנשמע לה כמו פיצוץ: "חשבתי שהפציצו אותנו", סיפרה והוסיפה "מעולם לא שמעתי פיצוץ שכזה".

הכל אירע ביום רביעי האחרון, אז אישה שנהגה על הכביש הסמוך סטתה מדרכה, התנגשה במכונית השכורה של אהלסטרום בעוצמה רבה, עד שמצאה עצמה במהירות בתוך הבריכה, לעיניי המשתזפים ההמומים. הנהגת, שנפצע באורח קשה, פונתה לבית החולים הסמוך – כך סיפר דובר מערך הכבאות המקומי, מאט ליטל, למערכת המקומון סאן סנטינל. האישה, ששמה לא הותר לפרסום, הייתה האדם היחיד שהיה מעורב בהתנגשות.

אהלסטרום נחרדה לחשוב שרק רגעים קודם לכן הייתה בדרכה למכוניתה, להוציא דבר מה ששכחה בתוכה. "עוד 10 דקות ולא הייתי בחיים", סיפרה. סיזר גרסס, עובד במלון, ופרננדו צ'אנג, אחד הבעלים, סיפרו כי הצוות מיהר לצאת לבריכה וקרא לצוותי ההצלה, אך הופתע כשלא מצא מישהו במכונית. "לא הבנתי מה קרה, איפה נהג המכונית?", תמה צ'אנג. נהגת המכונית הייתה שרועה אז על הרצפה, מה שהקשה על איתורה. המשטרה עדיין חוקרת מה גרם לאישה לסטות מהכביש, אך ביל מאק, עד ראייה, סיפר כי ראה את מכונית האישה נוסעת נגד כיוון התנועה, וכשניסתה להתחמק ממכונית אחרת סטתה לחנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully