וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: עשרות פצועים בתאונת שרשרת במסלול מרוצים

24.2.2013 / 5:00

28 אוהדים ונהג אחד נפצעו עקב התנגשות של עשר מכוניות במרוץ NASCAR בפלורידה. חלקי מכוניות שבורים עפו לעבר הקהל. מנהלי התחרות: "תפילותינו עם הפצועים, המרוץ יימשך"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

לפחות 28 אוהדים ונהג אחד נפצעו הלילה (ראשון) בתאונת שרשרת של עשר מכוניות במסלול מרוצים בדייטונה ביץ' שבפלורידה, שבעקבותיה התעופפו לעבר הקהל חלקי מכוניות, לקראת תום המרוץ הארצי NASCAR. גורמים רשמיים בתחרות אמרו כי 14 אוהדים פונו לבתי חולים סמוכים, בעוד ש-14 אחרים טופלו במקום האירוע. דובר המשטרה המקומית ג'ימי פליינט אמר כי שניים מהפצועים סובלים מחבלות חמורות. נהג המרוצים מייקל אנט מצוות "ריצ'רד פטי מוטורספורטס" קיבל טיפול רפואי במרכז הרפואי הליפקס שבעיירה דייטונה ביץ', והוא יישאר שם להשגחה.

תאונת שרשרת במסלול מרוצים בפלורידה, 24 פברואר 2013. רויטרס
מסלול המרוצים בדייטונה ביץ'/רויטרס

ג'ואי צ'יטווד, נשיא מרוץ דייטונה הבינלאומי, הודיע כי המרוץ המרכזי המתוכנן להיום יתקיים כסדרו על אף התאונה. "בראש ובראשונה, מחשבותינו ותפילותינו עם אוהדי המרוץ", אמר. "בהמשך לתקרית, הגבנו באופן שהולם את כללי הבטיחות שלנו, והיו צוותי רפואת חירום שפעלו באופן מיידי. העברנו 14 פצועים לטיפול, ועוד 14 טופלו במרכז הרפואי שעל המסלול. אנו בשלבים של תיקון המסלול, ונהיה מוכנים למרוץ של מחר", הוא הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
תאונת שרשרת במסלול מרוצים בפלורידה, 24 פברואר 2013. רויטרס
שברי המכוניות עפו לעבר קהל הצופים/רויטרס

קייל לרסון, אחד מנהגי המרוץ, התעופף עם מכוניתו כתוצאה מההתנגשות, אך הוא לא נפגע, ואף הצליח לחלץ עצמו מהריסות המכונית. לעומתו, הנהג מייקל אנט שפונה כאמור לבית החולים התלונן לאחר התאונה על כאבים בחזה ובעצם החזה, ועבר בדיקת סי.טי.

פצועים בתאונת שרשרת במסלול מרוצים בפלורידה, 24 פברואר 2013. רויטרס
פינוי הפצועים מזירת התאונה/רויטרס

סגן נשיא התחרות, סטיב אודונל, הגדר במסלול, שנהרסה עקב השברים שהתעופפו, הוחלפה. הוא ציין כי נסיבות התאונה ייבדקו. "אנו בטוחים שנהיה מוכנים מחר לאירוע למרוץ דייטונה ה-55 במסר", אמר אודונל, "אבל כמו בכל תאונה מהסוג הזה, נערוך בדיקה, נלמד מכך ונבחן מה ניתן ליישם בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully