וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 35 טבע למוות מול חופי תל אביב

האיש טבע בחלקה של הטיילת הסמוך לרחוב נחום גולדמן, על גבול יפו. פרמדיקים של מגן דוד אדום ניסו להחיותו, אולם נאלצו לקבוע את מותו תוך זמן קצר. נסיבות הטביעה נחקרות

גבר בן 35 טבע הלילה (שני) למוות בחוף הים בתל אביב, סמוך לטיילת ולרחוב נחום גולדמן שעל גבול יפו. פרמדיקים של מגן דוד אדום ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, אך נאלצו לקבוע את מותו תוך זמן קצר. נסיבות טביעתו של האיש אינן ידועות עדיין, והמשטרה החלה לחקור אותן.

בימים האחרונים אירעו כמה מקרי טביעה נוספים, האחרון שבהם בחוף הילטון בתל אביב, שם טבעו בחג השבועות שני צעירים. לצורך חילוצם מהמים הוזעק מסוק וכן כוחות שיטור ימי. ארבעה ימים קודם לכן חילץ כוח שיטור ימי ממשטרת לכיש זוג צעירים בשנות ה-20 לחייהם, שיצאו עם אופנוע ים לאזור שמול חוף דלילה באשקלון. כשהגיעו השניים למרחק של כ-500 מטרים מהחוף, החל אופנוע הים לשקוע. שוטר מתחנת אשקלון שהיה בסיור על החוף הבחין בהם והזעיק את שוטרי השיטור הימי של מרחב לכיש, ואלה חילצו את בני הזוג ואת אופנוע הים בשלום.

לפני שבועיים: שני צעירים טבעו בבריכת קיבוץ בערבה

בראשית החודש טבעו למוות שני צעירים בבריכת קיבוץ יטבתה שבערבה – מהרט אטלאי, בן 25 מקריית גת, וקבדה סנדקו, בן 23 מאשקלון. השניים נמצאו בבריכה, כשבגדיהם וחפציהם האישיים הושארו על הדשא בסמוך. ההערכה הייתה כי קפצו מעל גדר הבריכה ונכנסו אליה בשעת בוקר מוקדמת, בשעה שהשער היה נעול.

חברת הקיבוץ שהגיעה לבריכה על מנת לשחות הבחינה באחד מהם צף על פני המים. היא הזעיקה את המציל וגורמי רפואה והצלה, ואלה החלו בחיפושים במי הבריכה ואיתרו את הצעיר השני. הם נמשו מהמים כשהם מחוסרי הכרה וללא דופק. רופא שהוזעק למקום יחד עם צוות מגן דוד אדום החלו לבצע בהם פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותם.

מזכירת קיבוץ יטבתה, ענת בן יוסף, אמרה זמן קצר אחרי היוודע דבר הטביעה של השניים כי מדובר באסון קשה. "זאת טרגדיה לכולם", סיפרה. "השער של הבריכה היה נעול, ולמעשה אחרי שהחברה שלנו ראתה שיש מישהו במים והזעיקה את הרופא, הרופא גם היה צריך לקפוץ מעל הגדר. הוא הוציא אותם מהבריכה".

  • עוד באותו נושא:
  • טביעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully