וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ עדי קול: "רוצה להיות אמא – וזה לא הולך לי"

חברת הכנסת מ"יש עתיד" חשפה בדף הפייסבוק שלה כי היא עוברת טיפולי הפריה, ורתמה את הגילוי להזדהות עם מאבק הזוגות החד-מיניים. "רק מי שניסה ולא הצליח יודע כמה זה כואב"

בעוד יושב ראש מפלגתה יאיר לפיד טרוד במחאה הציבורית נגד הגזירות הכלכליות שהטיל משרדו, חברת הכנסת עדי קול (יש עתיד) בחרה לשתף את הציבור בנושא אחר, אך לא פחות חשוב, הנוגע לה באופן אישי. בדף הפייסבוק שלה סיפרה אמש (שבת) קול כי היא עוברת טיפול הפריה מכיוון שאינה מצליחה להיכנס להריון באופן טבעי. אני מאוד רוצה להיות אמא. וזה לא הולך לי", כתבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קול בבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קול רתמה את מאמציה להרות למאבקה של הקהילה ההומו-לסבית, המבקשת להכיר באפשרות להורות משותפת של זוגות חד-מיניים. "רק מי שניסה ולא הצליח יודע כמה זה כואב", הסבירה קול. "חבל שיש בישראל מי שהכאב והתסכול הזה נגרם להם בחסות החוק. חוק הפונדקאות הישראלי מאפשר להביא ילדים לעולם באמצעות פונדקאית – אך מונע זאת מזוגות חד-מיניים. בחסות החוק הם נשלחים למסכת ייסורים ברחבי העולם, משלמים הון עתק, מטורטרים שנים כשכל פרט בחייהם נבדק ונשחק, וכל זאת ועוד כדי להגשים את זכותם הבסיסית להיות הורים. החוק הזה לא ראוי ולא הולם והגיע הזמן לשנות אותו".

"צעד חשוב, אך לא מספיק"

חברת הכנסת, המשמשת יו"ר הוועדה לפניות הציבור בכנסת, ציינה כי ביום שני הקרוב תקיים דיון בנושא חוק הפונדקאות, והזמינה את הגולשים להשתתף בו. בדבריה התייחסה גם לקריאתו ביום ראשון של היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין להקל בהליך הפונדקאות בחו"ל. "זהו צעד חשוד, אך בטח לא מספיק", טענה.

כזכור, חוות הדעת בנושא שהגיש וינשטיין לבית המשפט העליון, קבעה כי בניגוד להליך שהיה נהוג עד כה, שחייב את אחד ההורים לעבור הליך אימוץ של ילדו כדי להירשם כהורה, מעתה יוכלו בן או בת הזוג של ההורה הביולוגי להירשם כהורים על פי "צו הורות פסיקתי" מטעם בית משפט לענייני משפחה. חוות הדעת הוגשה במסגרת שתי עתירות הנוגעות לפונדקאות של אזרחים ישראלים בחו"ל. בסטטוס שכתבה ח"כ קול ביקשה לסיום להודות לצוות שטיפל בה: "אחרי חוויה נעימה (הכל יחסי) ועוטפת, תודה לצוות ההפריה החוץ גופית בבילינסון ובמיוחד לפרופסור בני פיש העומד בראשה. אתם נהדרים, אבל יאללה שיעבוד כבר! שבוע טוב".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully