וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ' לנתניהו: כך חוסכים בעלויות ניקיון

יו"ר העבודה החליטה לעקוץ את ראש הממשלה, והעלתה לפייסבוק תמונה בה היא נראית עושה "ספונג'ה". "דרוש הון התחלתי של כחמישים שקלים לקניית דלי, מגב, סמרטוט וחומר ניקוי"

מחאה אישית: בצל הפרסומים הלא מחמיאים אודות עלויות האחזקה והניקיון בבית ראש הממשלה, החליטה יו"ר האופוזיציה שלי יחימוביץ' (העבודה) להעביר מסר עוקצני בדמות תמונה שהעלתה לרשת הפייסבוק בה היא נראית כשהיא עושה בעצמה "ספונג'ה" בדירתה.

השבוע פורסם כי בשנה החולפת עמדו ההוצאות על ניקיון בשלושת בתיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ברחוב בלפור בירושלים, וכן בבתים הפרטיים שלו בירושלים ובקיסריה – על 1.2 מיליון שקל. בעקבות הפרסום הזה, שמצטרף לשורת הוצאות גבוהות אחרות, בהן הוצאה על מזון בגובה של כחצי מיליון והוצאה על התקנת מיטה זוגית בטיסה ללונדון – התעוררה סערה ציבורית שלוותה בתגובות רבות גם ברשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"דרוש הון התחלתי של כחמישים שקלים לקניית דלי, מגב, סמרטוט רצפה וחומר ניקוי". יחימוביץ' מנקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום כאמור החליטה ח"כ יחימוביץ' להראות לנתניהו כי יש אפשרות לחסוך בעלויות הגבוהות, שנתפסות בעיני רבים כעדות לנהנתנות. "יש לי רפורמה חדשנית שתפחית 100 אלף שקל מהוצאות משק בית על ניקיון", כתבה יו"ר העבודה. "הפיילוט לרפורמה מבוצע אצלי כבר כמה עשרות שנים, והוא ניתן ליישום מידי. דרוש הון התחלתי של כחמישים שקלים לקניית דלי, מגב, סמרטוט רצפה וחומר ניקוי".

בהמשך דבריה הציניים הפנתה את ראש הממשלה אל ה"מצגת של הסטרטאפ": תמונה שלה עם אמצעי הניקוי. "כל הזכויות שמורות לכם (הגולשים) ששלפתם את התמונה מאלבום נידח בפייסבוק והמצאתם סטטוסים הרבה יותר שווים מזה שלי, שמפאת כבוד מוסד ראש הממשלה העמוד שלי אינו יכול להכיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully