וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ליצמן נחקר במשטרה בחשד להפרת אמונים

17.5.2013 / 0:21

סגן שר הבריאות לשעבר נחקר במשך שעתיים וחצי במשרדי להב 433, בחשד למעורבות בפרשת הונאה של המוסד לביטוח לאומי - במסגרתה ניתנו לכאורה אישורי רכב נכה שלא כדין

סגן שר הבריאות לשעבר, ח"כ יעקב ליצמן (יהדות התורה), נחקר אמש (חמישי) בחשד למעורבות בפרשת הונאת המוסד לביטוח לאומי בהקשר לאבזור רכבי נכים. הוא חשוד בהפרת אמונים לאור קבלת החלטה בנוגע למתן רכב לנכה בניגוד להחלטת משרד הבריאות. הוא נחקר במשך כשעתיים וחצי במשרדי להב 433, ושוחרר לביתו.

מדובר ברף נמוך בסל העבירות שכן במשטרה לא חושדים שליצמן קיבל טובת הנאה או תשלום עבור מעשיו, אלא כי ניצל את יכולת ההשפעה שלו כדי לקדם קבלת רכב נכה. בנוסף מדובר בחשד נקודתי – מקרה בודד ולא שורת מקרים או התנהלות שחזרה על עצמה. החקירה התמקדה כאמור בחברת אביזרי רכב שעל פי החשד שיחדה בעלי תפקידים במשרד הבריאות על מנת שיספקו את האישורים הנדרשים למתן אבזור שלא כדין, כמו גם להגדיל את האפשרות לקבלת קצבת נכות מהמדינה.

ליצמן בן ה-64, מכהן בכנסת מאז 1999, והוא שימש בין היתר כיו"ר ועדת הכספים, יו"ר סיעת יהדות התורה. באחרונה סיים את תפקידו במשרד הבריאות, לאחר הקמת הממשלה ה-33 שלא כללה את החרדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully