וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גונב באלגנטיות טלפון סלולרי בתור בסופר

אדם שהמתין בתור לקופה מאחורי עומר ברכה בן ה-17 תועד כשהוא גונב ממנו את הטלפון הנייד. הנער ואביו השיגו את פרטיו של הגנב, ובמשטרה מחפשים אחרי הגנב

צילום: מצלמות אבטחה, עריכה: יאיר דניאל

כשעומר ברכה ואביו קובי גילו שהטלפון הנייד של הבן נגנב בזמן שעמד בתור לקופה בסופרמרקט השכונתי באור יהודה, הם החליטו לנסות לאתר את הגנב, שתועד בשעת מעשה במצלמות האבטחה שבחנות. לפני כשבועיים נכנסו הבן עומר, בן 17 וחצי, וחברו לסופרמרקט "שווה בעיר", לקחו מהמדף חבילת פופקורן, והמתינו בתור לקופה. ברכה הבן הניח על גבי המסוע את הטלפון הנייד שלו, מסוג סמסונג גלקסי, ושילם לקופאית. אדם שעמד אחריו בתור עם עגלת החל להעמיס את המצרכים שקנה על המסוע, תוך שהוא מסתיר את הטלפון הנייד של הנער. בשלב מסוים הכניס האיש את המכשיר לכיס מכנסיו והמשיך בהוצאת המוצרים מעגלת הקניות.

"זה מצער, כואב לי שדבר כזה קורה. הבן שלי מתגייס בקרוב לשירות קרבי בצה"ל, והוא צריך את הטלפון", אמר ברכה. כשיצא בנו מהסופרמרקט, גילה כי הטלפון לא נמצא אצלו. הוא חזר לחנות עם חברו וחיפש את המכשיר, אך לא מצא אותו. האב הגיע לסניף ולקח עמו את סרטי ההקלטה ממצלמות האבטחה. ברכה השיג גם את פרטי כרטיס האשראי של האדם שתועד גונב את מכשיר הטלפון של בנו, ומסר אותם למשטרה. "הם אמרו לי: 'עשית בשבילנו הכול, נשאר לנו רק לעצור אותו'", סיפר ברכה. לטענתו כמה ימים לאחר שהגיש את התלונה בתחנת מסובים, נאמר לו כי התיק נסגר, כיוון שלא ניתן לדברים החוקרים לזהות את הגנב. במשטרה טענו כי התיק לא נסגר וכי המקרה נמצא עדיין בחקירה. "אם פעולות החקירה יובילו לאיתור חשוד, הוא יזומן לחקירה", נמסר מהמשטרה. "אנחנו משפחה של שמונה נפשות ואני מפרנס יחיד, בקושי שורדים את החודש. קניתי לבן שלי את המכשיר במאמץ רב", אמר ברכה. "אני מקווה שבזכות פרסום הסרטון אולי מישהו יזהה אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully