וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תועד במצלמות האבטחה גונב סלולרי מפאב

הצעיר נכנס לפאב הסילון בתל אביב כאשר הוא משוחח בטלפון הסלולרי שלו. הוא ניצל את חוסר תשומת הלב של הסובבים, והכניס לכיסו מכשיר טלפון סלולרי שהונח על הדלפק. האם אתם מזהים אותו?

יח"צ - חד פעמי

(צילום: מצלמת אבטחה, יוטיוב, עריכת וידאו: רן צימט)

הצעיר הזה כנראה לא לקח בחשבון את הפלא הטכנולוגי שנקרא מצלמות אבטחה: צעיר הלבוש חולצה ירוקה נכנס לפאב "הסילון" ברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב ביום שישי האחרון כאשר הוא משוחח בטלפון הסלולרי שברשותו.

בזמן השיחה, ניגש הצעיר לדלפק, לכאורה על מנת להזמין דבר מה מהברמן. בעודו עומד במקום, עדיין משוחח בטלפון עם אדם אחר, הכניס הצעיר טלפון סלולרי שהיה מונח על הבר לכיסו מבלי שאיש יבחין במעשה.

אולם הגניבה לא עברה מתחת לרדאר. נירה, בעלת המכשיר, הבחינה כי הוא נעלם. "ישבתי בפאב עם עוד חברים שלי והפלאפון היה על הבר", סיפרה הבוקר לוואלה! חדשות. "יצאתי החוצה והשארתי את הטלפון ואז הבחור פשוט נכנס בנון-שלנטיות ולקח אותו. הוא היה שם 20 שניות. התכוונתי להגיש תלונה, אבל הבנתי שזה חסר תועלת. אם אני אתפוס אותו אני אגיש תלונה, אבל אני לא מצפה מהמשטרה לתפוס אותו. המשטרה לא תלך לחפש לי אותו". נירה הביעה תקווה כי מישהו מצופי הסרטון יזהה את הגנב והיא קוראת למי שמזהה את האיש לפנות אליה בכתובת המייל: nira.cellular@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully