וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה גופת הישראלי שנעדר בסלובניה, אמו התמוטטה

שלומי גבאי

13.5.2013 / 13:59

אבי כהן בן ה-48 נפל מהסירה במהלך שיט עם חבריו מ"אגד", ואז נסחף. צוותים של משרד הרווחה הגיעו לביתו בחדרה, שם התגורר עם הוריו הקשישים. "זה לא יכול להיות", זעקה האם

צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק

הותר לפרסום כי נמצאה גופתו של הישראלי הנעדר בסלובניה. מדובר באבי כהן, בן 48 מחדרה, נהג בחברת "אגד". כהן ו-27 מחבריו לסניף רעננה כפר סבא, יצאו בסוף השבוע לטיול מאורגן בסלובניה ובאוסטריה. הם היו אמורים לשוב ארצה היום בתום ארבעה ימים, אלא שהשיט שקיימו אתמול בסלובניה קטע את הבילוי החברי בחו"ל. כחלק מהטיול, החליטה הקבוצה לבצע שיט נהרות אתגרי בנהר סוקה שבצפון המדינה. כהן ושלושת חבריו עלו על סירת רפטינג עם מדריך מקומי ויצאו לשיט. בשלב מסוים במהלך השיט, ובשל סחף חזק, התנגשה הסירה בסלעים – והתהפכה. המדריך המקומי ושלושת המטיילים נחלצו – אולם אבי נעלם בזרם.

בעקבות ההיעדרות פתחו כוחות חילוץ בחיפושים, בהם השתתפו מעל 70 איש מהמשטרה המקומית. בתום מספר שעות של חיפושים אותרה הקסדה וחליפת ההצלה של כהן, מה שהפיח תקווה ראשונית כי הוא אכן הצליח להינצל. עם זאת, בשעות הצהריים אותרה גופתו של כהן, והתקווה נגוזה.

צוותי מד"א בבית משפחת  כהן בחדרה, מאי 3013. שלומי כהן, באדיבות המשפחה
צוות רפואי מחוץ לביתו של כהן בחדרה/באדיבות המשפחה, שלומי כהן

עם היוודע דבר ההיעדרות, הגיעו לביתו של כהן ברחוב ירושלים שבחדרה, שם התגורר עם הוריו המבוגרים, עובדים סוציאליים מחברת "אגד" יחד עם עובדי הרווחה של עיריית חדרה כדי לתמוך במשפחה. נוכח גילם המתקדם של זוג ההורים, הובא למקום גם אמבולנס – מחשש שהם לא יצליחו להתמודד עם הבשורה. אחרי שקיבלה את הנציגים לביתה והבינה כי בנה הוא הנעדר פרצה האם בצעקות שבר: "אבי, אבי. זה לא יכול להיות. מה קרה לי". היא התמוטטה ונזקקה לטיפול רפואי אולם לא לפינוי לבית החולים. שכנה של המשפחה סיפרה כי כהן היא "איש מסור בעבודתו, נעים הליכות ומנומס". משרד החוץ שמכיר את המקרה יסייע בהעברת הגופה של כהן לארץ.

יו"ר ועדת הפיקוח ב"אגד" זוהר אריה סיפר: "עם קבלת הידיעה הקשה על האסון החלו מיד ב'אגד' לפעול מול כל הגורמים הרלוונטים ועם המשפחה בכדי לסייע ולהביאו ארצה. מדובר בעובד מסור ונאמן שעשה את העבודה המוטלת עליו בצורה הטובה ביותר. אגד המומה וכואבת". כהן הוא הבכור בין חמישה אחים בנים. טרם ברור מתי תובא גופתו ארצה ומתי הוא ייקבר.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully