וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קליפ מחווה לדיוויד בואי - שצולם בתחנת החלל

ערב חזרתו לכדור הארץ אחרי משימה של חצי שנה, האסטרונאוט הקנדי כריס הדפילד הקליט גרסה לשיר המפורסם Space Oddity. הדפילד הפך לכוכב בזכות תצלומים וציוצים ששלח

אתר רשמי

האסטרונאוט הקנדי כריס הדפילד הפך לכוכב אינטרנט מאז שהחל את משימתו בתחנת החלל הבינלאומית לפני כחצי שנה. הוא משתמש פעיל בטוויטר, ושומר על קשר קרוב עם תושבי כדור הארץ בזכות העדכונים התכופים שהוא מפרסם על מעשיו בחלל.

אחרי שישה חודשים בתחנת החלל הבינלאומית, צפוי הלדפילד לשוב לכדור הארץ הלילה יחד עם שני האסטרונאוטים האחרים שהיו עמו במשימתו האחרונה.

כמתנת פרידה ל-770 אלף עוקביו בטוויטר, הוא ביצע גרסת כיסוי לאחד השירים המפורסמים ביותר שעוסקים בטיסה לחלל - Space Oddity של דיוויד בואי, שהופיע ב-1969 באלבום באותו שם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זהו קליפ המוזיקה המלא הראשון שהוקלט בחלל. הסרטון, שצולם בגובה של 370 קילומטרים מעל כדור הארץ, מציג את הלדפילד מנגן בגיטרה (ולעתים עוזב אותה כדי לתת לה לרחף ברחבי התחנה).

בשיטוטו בתחנה ביצע הלדפילד ניסוים מדעיים שונים אותם תיעד, ואת הסרטונים העלה ליוטיוב. בין היתר הוא הדגים כיצד שוטפים ידיים בחלל, ומדוע לא ניתן לדמוע בגובה רב שכזה. הלפילד היה גם צלם חובב, והתצלומים המרהיבים של כדור הארץ שהעלה לרשת זכו לפופולריות עצומה. שלשום הוא פיקח על משימת חירום לתיקון דליפת אמוניה בתחנת החלל. שני אסטרונאוטים יצאו להליכת חלל מחוץ לתחנה כדי לתקן את התקלה. ההליך הועבר בשידור חי לכדור הארץ.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully