וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: חומת קרח יצאה מהמים וכיסתה בתים בקנדה

התושבים במחוז מניטובה בקנדה נחרדו לגלות כי סופה קשה העלתה חומת קרח שהרסה 12 בתים והזיקה ל-15 נוספים. "אתה חושב שהיא תעצור ולא תתקדם אבל היא פשוט המשיכה להתקדם"

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

"אף פעם לא הייתי בסופת טורנדו, אבל אני משער שהיא נשמעת בערך ככה: כמו שאגה גדולה שאפשר לשמוע אותה מגיעה, ואתה חושב שהיא תעצור ולא תתקדם יותר, אבל היא פשוט המשיכה להתקדם", כך סיפר מיילס האברלוק שביתו נפגע אתמול (שבת) מ"חומת קרח" במחוז מניטובה, קנדה.

התושבים אמנם הצליחו לנוס על נפשם, אך נזק כבד נגרם לדירות ולבתים רבים בסביבה. בחלק מהמבנים הגג נתלש מהבית ורבים אחרים נהרסו כליל, כשחומת הקרח טיפסה עליהם ומוטטה אותם. החומה בגובה תשעה מטרים נדחקה החוצה מתוך נהר על ידי רוחות חזקות, השמידה 12 בתים והזיקה ל-15 בתים נוספים. מרגע שהחלה להתרומם מעל המים ועד שחצתה את החוף והתנגשה בשורת הבתים חלפו בערך עשר דקות. צוותי חירום נשלחו לעזור על מנת לסייע במאמצי סילוק הקרח באמצעות ציוד כבד.

עבור חלק מהתושבים הנזק היה כבד במיוחד, חלקם סיימו רק לאחרונה לבצע שיפוצים בבתים, שנהרסו כתוצאה מאירוע דומה שהתרחש לפני כשנתיים. דניס סטיקלו, אחד מהתושבים שנפגעו גם בסופה האחרונה וגם בזו שאירעה בשנת 2011, סיפר: "השקענו זמן וכסף בתיקון הנזק של 2011 כדי להשיב הכל למצב שבו ניתן ליהנות מהאגם שוב, ומה שקרה אמש שוב הרס הכל תוך 10 דקות, כך שזה היה די הרסני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully