וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיוון נרצחה כשבנה נמצא בבית: "בחורה אהובה"

13.5.2013 / 0:01

שכנתה של כהן, שלפי החשד נרצחה בידי בעלה השוטר אשר התאבד - סיפרה כי ביום שישי ניצת בין בני הזוג ריב חריף. למח"ש, שחוקרת את המקרה, לא ידוע על אלימות קודמת בין השניים

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותן בן-דוד, קריינות: לירון בארי

הזוועה בבת ים: עשרות קרובי משפחה וחברים הגיעו אמש (ראשון) לבית משפחתה של סיוון כהן, הצעירה שנרצחה מוקדם יותר על פי החשד בידי בעלה, גולן, שוטר מג"ב בשנות ה-30 לחייו, שהתאבד בירייה. על פי עדויות, כל זאת קרה כשבנם בן השנתיים של בני הזוג נמצא בבית, אולם הוא לא נפגע. כהן בת ה-28, שקיפחה את חייה, שירתה בשש השנים האחרונות כסוהרת שב"ס בכלא הנשים נווה תרצה.

בית משפחתה של הנרצחת, שנמצא מרחק רחובות ספורים מזירת הרצח, התמלא בקרובים המומים. נוכח ההלם ביקשו בני המשפחה להסתגר ולהתמודד בשקט עם האסון שפקד אותם. חבריה בשב"ס סיפרו כי "מדובר בסוהרת חרוצה, שרצתה להתקדם בארגון". הם הוסיפו כי היא בוגרת קורס מש"קים, אשר הייתה "בחורה אהובה על חבריה ליחידה".

סיון וגולן כהן. החדשות
היא הייתה סוהרת, הוא שוטר מג"ב. גולן וסיוון כהן/החדשות
הוצאת הגופה מזירת הרצח בבת ים. ניב אהרונסון
"מדובר בסוהרת חרוצה, שרצתה להתקדם בארגון". הוצאת גופתה של סיוון כהן מהבניין/ניב אהרונסון

עדי ראייה שהגיעו לביתם של בני הזוג אחרי הרצח וההתאבדות סיפרו על מראות קשים מאד. אחיה של כהן סיפר למשטרה כי קיבל שיחה מגיסו אחרי שירה באחותו, שיבוא לקחת את הילד, "כי אני מתאבד". "פתאום שמענו צעקות, וראינו מישהו בוכה עם ילד קטן", סיפרה חן - אחת השכנות, אחרי שכהן ככל הנראה הוציא את הפעוט מזירת הרצח. "עלינו לביתם וראינו שהדלת פתוחה", סיפרה השכנה והוסיפה כי היא פחדה להיכנס - משום שכבר מבעד לדלת ראתה שלולית דם גדולה שבה שכב הבעל. "הוא היה עם חולצה שכתוב עליה פוליס והיא עם מדים של שב"ס".

זירת רצח בבת ים, מאי 2013. ניב אהרונסון
"שלולית דם גדולה שבה שכב הבעל". מחוץ לביתם של בני הזוג/ניב אהרונסון

נוכח העובדה שהחשוד במעשה הוא שוטר, החקירה של הרצח וההתאבדות הועברה למחלקה לחקירות שוטרים שתבקש להוציא צו איסור פרסום על החקירה - כדי לשמור על צנעת הפרט של המשפחה לאור העובדה שמדובר בהורים לילד בן שנתיים. יצוין כי לא היה מוכר למשטרה או למחלקה לחקירות שוטרים מידע על אלימות במשפחה, שקדמה לאירוע המחריד מאתמול. בעלה של כהן הותיר אחריו מכתב התאבדות המפרט את הסיבות למעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully