וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בני הזוג רצחו את הגרושה בגלל מזונות

10.5.2013 / 12:20

בית המשפט האריך את מעצרם זאב ואולגה גורליק, החשודים ברצח איריס גורליק-וסילייב, גרושתו של זאב. המשטרה טוענת שהשניים חיפשו באינטרנט אודות חומרי טשטוש ראיות

צילום: מור שאולי, עריכה: יבגני גרצנשטיין

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שישי) בתשעה ימים את מעצרם של אולגה וזאב גורליק, החשודים ברצח גרושתו, איריס גורליק-וסילייב, לפני שבועיים בירושלים. מדובר בהארכת המעצר השנייה של השניים מאז מעשה הרצח, ומציאת גופתה של הנרצחת.

במהלך הדיון חשף נציג המשטרה כי בחקירתו הראשונה הודה החשוד ששיקר ביחס למקום המפגש שלו עם המנוחה. לדברי המשטרה, מדובר ברצח מתוכנן ומתוזמן של שני החשודים, ובידיה הוכחות חד-משמעיות בעניין. "יש פאזל גדול שהרכבנו את רובו", אמר נציג המשטרה, "הבדיקות הן ארוכות ומורכבות". המשטרה ביקשה להאריך את המעצר ב-14 ימים, אולם השופטת החליטה כאמור להאריך רק בתשעה ימים. "אין לי אלא לשבח את בקשת המבקשת (המשטרה, י.א.) על העבודה המהירה, היא ניצלה היטב את הימים שבית המשפט נתן לה בפעם הקודמת. על אף ההתקדמות בחקירה אין לי ספק שניתן לבצע את פעולות החקירה בפחות ימים".

זירת הרצח בירושלים. אפריל 2013. מור שאולי
זירת הרצח בירושלים/מור שאולי

בין היתר, השיב נציג המשטרה בחיוב לשאלת סניגורה של אולגה גורליק, עורך הדין מיכאל עירוני, לפיה בידי המשטרה אינדיקציה שהמזונות היו אחד הגורמים לרצח. עוד הוא אמר כי המשטרה מצאה במחשבם של החשודים כי ביצעו חיפוש מקדים באינטרנט, בין היתר לחיפוש חומר אשר שימש לטשטוש ראיות. בתום הדיון תקף עורך הדין עירוני את עמדת המשטרה: "כמו שהתרשמתי היום בדיון, בידי המשטרה הנחות עבודה, ולא ראיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עורך הדין אריאל הרמן, סניגורו של זאב גורליק, חשף כי מרשו "קשר עצמו למעשה ההמתה. גרעין הסיפור שלו הוא שהתפתחה מריבה קשה מאוד בבית במהלכה היא (הנרצחת, י.א.) דקרה אותו פעם אחת ובמסגרת המאבק שהתרחש הוא עשה שימוש בסכין שהיא עשתה קודם וגרם למותה". על דברים אלה השיב נציג המשטרה: "כשחברי יראה את כל חומר החקירה חברי יראה עד כמה היא רחוקה מהאמת. זו גרסתו אך הוא משנה את גרסתו חדשות לבקרים".

לפני כשבועיים נמצאה גופתה של גורליק-וסילייב ועליה סימני אלימות בדירה בשכונת נווה יעקב בירושלים. בעלה לשעבר שהה בדירה ונעצר יחד עם אשתו הנוכחית. על ידיו היו סימני פציעה. יחידות כלבנים סרקו את הזירה בחיפוש אחר חלקי גופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully