וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות בדקה: "רוב הרוגי עמוד ענן בעזה - אזרחים"

9.5.2013 / 9:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

יוליה ויזוקורסקי, תושבת תל אביב בת 67, נמצאה הלילה (חמישי) בדירתה ללא רוח חיים כשעליה סימני אלימות. השוטרים הגיעו למקום לאחר שבעלה צלצל למוקד המשטרה והודיע כי רצח את אשתו. האיש נעצר ובשלב זה אינו משתף פעולה עם החוקרים.

שר הכלכלה והמסחר, נפתלי בנט, מגבה את שר האוצר, יאיר לפיד. בנט כתב הבוקר בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא עומד מאחורי התכנית הכלכלית שהציג משרד האוצר, ואמר כי "אי אפשר לסגור גירעון של 50 מיליארד שקלים ללא החלטות כואבות".

דוח של ארגון "בצלם" קובע כי מרבית ההרוגים בעזה במהלך מבצע עמוד ענן היו אזרחים שלא השתתפו בלחימה. על פי הדוח, במהלך שמונת ימי המבצע נהרגו 167 פלסטינים, מתוכם 69 שהוגדרו כלוחמים.

משרד הביטחון מתגייס לטיפול בבעיית הארבה בדרום. המשרד הודיע אתמול כי ישתף פעולה עם משרד החקלאות, ויעזור בטיפול במיליארדי החגבים שמילאו בתקופה האחרונה את שדות הנגב.

תחזית מזג האוויר: היום ייעשה מעונן חלקית ותחול ירידה בטמפרטורות. בסוף השבוע תחול ירידה נוספת בטמפרטורות וביום שבת אף ייתכנו ממטרים יחידים בצפון הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully