וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הר הגעש התפרץ לפתע, 5 מטיילים נספו בלבה הרותחת

ההר מאיון בפיליפינים לא הראה סימני פעילות בשלוש השנים האחרונות. קבוצה של כ-30 מטיילים שטיפסו לעבר פסגתו הופתעו כשהלבה ניתכה ממנו: "גשם של סלעים לוהטים"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

אסון בטיול: אחד מהרי הגעש המפורסמים ביותר בפיליפינים התפרץ הבוקר (שלישי). הלבה הלוהטת הפתיעה כ-30 מטיילים שטיפסו על ההר, וחמישה מהם נהרגו. עוד שמונה לפחות נפצעו. רשויות החירום במדינה הודיעו כי טרם התבררה זהותם של ההרוגים, וכי לא ידוע אם מדובר במקומיים או באזרחים זרים.

ההר מאיון נמצא בדרום-מזרח האי לוזון, לא הרחק מהבירה מנילה. זהו הר הגעש הפעיל ביותר בפיליפינים, והוא נודע בשל פסגתו הכמעט-סימטרית. גובהו 2,460 מטרים מעל פני הים והוא התפרץ 49 פעמים ב-400 השנים האחרונות, אך מאז 2009 לא אותרה בו פעילות.

הר הגעש מאיון בדרום-מזרח האי לוזון, הפיליפינים. רויטרס
זהותם של ההרוגים טרם התבררה. התפרצות ההר מאיון, הבוקר/רויטרס

מדריך טיולים מקומי התראיין לטלוויזיה הפיליפינית, וסיפר כי קבוצת המטיילים נפגעה מ"גשם של סלעים לוהטים שהגיעו ללא כל התראה מוקדמת".

המכון הסיסמולוגי של הפיליפינים הודיע כי ההתפרצות ארכה 73 שניות וכי ענן האפר היתמר מההר לגובה של 500 מטרים. נמסר כי מדובר בהתפרצות פתאומית, אך שהיקפה קטן. בהתפרצות הקודמת של ההר פונו עשרות אלפי תושבים המתגוררים בסמוך, מחשש שהלבה תמיס את בתיהם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully