וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת השחרורים תדון בקיצור עונשו של ברק הירשזון

6.5.2013 / 8:12

בנו של שר האוצר לשעבר נשלח ל-7 חודשי מאסר לאחר שנהג בשכרות בעת שהיה מעורב בתאונה בה נפצעה קשה חברתו. אם ועדת השחרורים תקבל את טיעוניו, הוא צפוי להשתחרר בעוד כחודש

האם ברק הירשזון בדרך הביתה? היום (שני) תדון ועדת השחרורים של שרות בתי הסוהר בבקשה של הצעיר, שהורשע בנהיגה בשכרות בעת שהיה מעורב בתאונה בה נפצעה חברתו דאז, נועם סולומון. אם תאושר הבקשה צפוי הירשזון להשתחרר בתוך חודש, פחות מארבעה חודשים אחרי שהחל לרצות את מאסרו. הוועדה צפויה לשמוע את טיעוניו לשחרור, את עמדת הפרקליטות ואף את דבריה של החברה, אשר משתקמת כיום מפציעתה הקשה. על פי ההערכות היא אינה צפויה להתנגד לקיצור העונש. אביו, שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון, שוחרר בחודש ינואר האחרון, כשאותה ועדה קיצרה את מאסרו בשליש.

הירשזון הבן, שהחל לרצות את עונשו בפברואר השנה, נחשב אסיר נוח וללא בעיות משמעת. היום הוא יציג כאמור בפני הוועדה תכנית שיקום בפיקוח הרשות לשיקום האסיר. במסגרת התכנית, לאחר השחרור הוא יעבוד במסעדה בהרצליה. עורכת דינו של הירשזון, רותם טובול, מסרה כי מרשה "נטל אחריות על מעשיו והביע חרטה. אנחנו מצפים להחלטת ועדת השחרורים".

זירת תאונת האופנוע של ברק הירשזון בתל אביב אתמול. אסף לוגסי ברזינגר h&m, ספק 500
זירת התאונה בה היה מעורב הירשזון/ספק 500, אסף לוגסי ברזינגר h&m

הירשזון נידון לשבעה חודשי מאסר, בעבירות של נהיגה בשכרות, נהיגה בקלות ראש וגרימת חבלה של ממש, לאחר שהודה במסגרת הסדר טיעון בגרימת תאונת האופנוע שבה פצע את בת זוגו שנסעה עמו. על פי כתב האישום, באפריל 2012 בילה הירשזון עם חברתו בפאב "הצוק" בחוף תל-ברוך. סמוך לשעה 21:00, עזבו השניים את המקום, וזמן קצר לאחר מכן אירעה התאונה ברחוב אהרן צבי בתל אביב. בדמו של הירשזון בעת הנסיעה נמצאה רמת אלכוהול הגבוהה פי 1.5 מהכמות המותרת על פי החוק. להירשזון בן ה-28, 22 הרשעות תעבורה קודמות, בהן גם נהיגה בשכרות, נהיגה במהירות מופרזת ואי ציות לרמזור אדום.

בשלב הטיעונים לעונש, התייחס הירשזון למקרה הקשה. "הייתי נותן את החיים שלי כדי להחזיר את הגלגל לאחור, לאותם רגעים לפני שעלינו על האופנוע שלי. הרגע הכי קשה בחיי היה בתא המעצר, אבל לא בגלל המאסר, אלא בגלל הפחד שבכל רגע נתון יבואו לספר לי שנועם לא החזיקה מעמד. הרגע המאושר ביותר בחיי היה כשסיפרו לי שנועם חזרה להכרה". הוא הוסיף כי חייו באותם ימים היו חסרי מטרה. לדבריו, הוא נהג בחוסר אחריות, אך טען כי התאונה התרחשה בשניות. הוא אמר כי הוא מבין את הכעס העצום כלפיו, וכי "לנועם לא מגיע לסבול, בטח לא בגללי".

הירשזון נכלא חודש לאחר שאביו השתחרר ממאסר, בתום ריצוי שלוש שנים וארבעה חודשים בגין הרשעתו בגניבה של כ-1.8 מיליון שקלים מקופת הסתדרות העובדים הלאומית שבראשה עמד וכן בהלבנת הון, מרמה והפרת אמונים ורישום כוזב במסמכי תאגיד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully