וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד בארה"ב: ראפר שתה תה קר - ונעצר בכוח

ראפר מקומי מצפון קרוליינה המתין לחבריו במגרש חנייה ולגם להנאתו פחית משקה. שוטר שהופיע במקום סבר שהפחית מכילה אלכוהול. הראפר, שסירב לתת לשוטר את הפחית, נאזק במקום

צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

בדרך כלל, לאנשי אכיפת החוק יש סיבה מספיק טובה כדי להניח אזיקים על זרועות חשודים. אולם נראה שלעיתים מספיקה גם פעולה שגרתית לחלוטין, כמו שתיית משקה קל. כריסטופר ביטי, ראפר מצפון קרוליינה שבארצות הברית, חווה זאת השבוע על בשרו. הראפר, המכונה XSTRAV, בסך הכל המתין לחבריו במגרש חנייה סמוך לחנות משקאות בעיר פייטוויל ולגם להנאתו פחית של תה קר, כשלמקום הגיע שוטר בלבוש אזרחי.

"סלח לי אדוני, מה אתה שותה?", פנה השוטר את הראפר המופתע, שהשיב: "זה תה, מה הבעיה שלך?". השוטר החשדן המשיך לחקור את ביטי, ושאל אותו האם הפחית מכילה אלכוהול. "לא, אין בזה אלכוהול. תה מתוק עם לימונדה ורודה". ברגע זה ביקש השוטר לקבל לידיו את הפחית על מנת לוודא שאכן מדובר במשקה "תמים". הראפר המופתע סירב להעביר את הפחית לשוטר ואמר: "אני לא מפר שום חוק!".

תיעוד: ראפר שתה פחית תה קר - ונעצר בכוח.
הראפר ביטי נאזק לאחר מאבק מילולי עם השוטר

בשלב זה, כשהכל מתועד על ידי חברו של ביטי טינו בראון, ראפר בעצמו, ביקש השוטר מביטי לעזוב את המקום. "יש לך חמש שניות לעזוב, או שאכניס אותך לכלא", איים. למקום הגיע צעיר נוסף, שנראה שיכור הרבה יותר משני הראפרים, אך השוטר המשיך בשלו והורה לביטי: "שים את ידיך על המכונית, שים את ידיך על המכונית עכשיו!". ביטי המשיך לטעון כי לא עשה דבר אסור, אך השוטר הבהיר לו: "אתה עצור".

הסרטון שהועלה לרשת גרף עד כה למעלה מ-200 אלף צפיות ומאות תגובות נזעמות של גולשים. ביטי עצמו מואשם בעבירות של הסגת גבול והתנגדות לשוטר במילוי תפקידו, ומשפטו צפוי להיפתח בחודש הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully