וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מחריד: מטוס תובלה צולל לקרקע ומתרסק

וידאו שצולם מרכב שנסע שלשום סמוך להתרסקות מטוס תובלה בבסיס אמריקני באפגניסטן הסריט את רגעי האימה - המטוס המריא, התהפך ותוך שניות הפך לכדור אש. 7 בני אדם נהרגו

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יאיר דניאל

אין עדיין מידע רב על זהותם של שבעת בני אדם שנהרגו בהתרסקות מטוס תובלה שלשום (שני) באפגניסטן, אך בתיעוד מדהים ניתן לחזות ברגעי הדרמה. התרסקות המטוס, בשטחו של בסיס חיל האוויר האמריקני "בגרם" באפגניסטן, צולמה מלוח מחוונים של מכונית שנסעה בסמוך (התאריך שבתחתית המצלמה אינו מסונכרן). הטיסה המריאה כאמור ביום שני בשעה 7:00 בבוקר. יעד המטוס היה דובאי, אך הוא התרסק עם המראתו. אף אחד משבעת חברי הצוות לא שרד את ההתרסקות. סיבת התאונה אינה ידועה והיא עדיין נבדקת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחרי ההמראה המטוס המריא במאוזן והסתובב ימינה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסרטון ניתן לראות את מטוס הבואינג 747-400 ממריא אך במהרה הוא עובר למצב אנכי, נוטה ימינה במהירות וצולל אופקית אל הקרקע, בלא יותר מחמש שניות. בכל אותה העת ניתן לראות אוטובוס נוסע לפני כלי הרכב שתיעד את האירוע כשהמטוס מאבד שליטה מעליו. עם התרסקותו, כדור אש ענק עלה לגובה רב ואחריו נותר שובל של ענן שחור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע לפני ההתרסקות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר ההתרסקות החלו כמה אנשים לרוץ הרחק מהאש בעוד בודדים הלכו לכיוונה. נהג המכונית שממנה תועד האירוע התקרב אף הוא לעבר הזירה אך חזר במהרה על עקבותיו והגיע לנקודה מרוחקת מעט, שבה ניתן לראות עדיין את הלהבות והעשן שכיסה גם את עדשת המצלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully