וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי דרעי טוענים: הוא ימונה ליו"ר יחיד של ש"ס

2.5.2013 / 15:48

הערב תיפול ההחלטה שתשים סוף להנהגה המשולשת במפלגה, דרעי-ישי-אטיאס. לאחר חודשים של כיפופי ידיים יכריע הרב עובדיה אם דרעי ישוב לכיסא היו"ר. טרם התקבלה תגובת ישי

לאחר חודשים של חרושות שמועות וכיפופי ידיים בין אלי ישי לאריה דרעי, הערב (חמישי) תושג ההכרעה בנוגע לזהותו של יו"ר ש"ס. על פי ההערכות הנשמעות מפי מקורביו של דרעי, הוא זה שיזכה לכהן שוב בתפקיד, פחות משנה אחרי שובו לחיים הפוליטיים לאחר למעלה מעשור של היעדרות עקב הרשעתו בפלילים.

ש"ס מגישה את רשימתה לכנסת, דצמבר 2012. עומר מירון
סופה של ההנהגה המשולשת. אטיאס, דרעי וישי/עומר מירון

מאז חזרתו של דרעי לתנועת ש"ס והכרעת הרב כי ההנהגה תהיה משולשת, ענייני המפלגה מתנהלים באופן בעייתי, וחברי כנסת מביעים בזהירות תרעומת על כך. לדבריהם, לא ברור מה עושים ואל מי פונים מבין השלושה. גם לקראת הבחירות המוניציפליות יש מאבקים בין מועמדים המועדפים על ישי לבין כאלה המועדפים על דרעי, כאשר כל אחד מנסה לזכות בכוח גדול יותר.

לאחר כמה חודשי ניסיון הבין גם הרב עובדיה יוסף כי אי אפשר להמשיך כך, וההכרעה עומדת ליפול כבר הערב. בשעות אלו נעשים טלפונים לחכמי מועצת החכמים של ש"ס שיתכנסו כדי להכריע בנושא. על פי מקורבי דרעי, מסתמנת ההכרעה הרצויה להם ודרעי יחזור לכיסאו שעליו הופקד אלי ישי בשנים האחרונות. בסביבתו של ישי לא מגיבים לפרסומים, ולא ברור אם הוא קיבל כבר הודעה על כך. בתוך כך, אריאל אטיאס מונה ליו"ר סיעת ש"ס בכנסת במקומו של אברהם מיכאלי, ששימש בתפקיד בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully