וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה נוספת: התאבד סבה של הקצינה הילה בצלאלי

במשפחתה של הקצינה, שנהרגה בתאונה בהר הרצל בחזרות לטקס יום העצמאות, הדגישו כי הסב שם קץ לחייו בשל מחלתה של אשתו. הסב, כבן 80, התאבד בקפיצה מקומה 4 בבניין באשקלון

שנה אחרי האסון בהר הרצל, טרגדיה נוספת פוקדת את משפחת בצלאלי: סב המשפחה, קשיש כבן 80, שם קץ לחייו אתמול (רביעי) באשקלון, בקפיצה מקומה רביעית בבניין ברחוב אלי כהן בעיר. צוות מגן דוד אדום ביצע בו פעולות החייאה, והוא פונה במצב קשה לבית החולים ברזילי בעיר, שם מת מפצעיו. נכדתו של הקשיש, סגן הילה בצלאלי, נהרגה בשנה שעברה בתאונה במהלך החזרות לטקס יום העצמאות בהר הרצל. בני המשפחה הדגישו כי הסב לא שם קץ לחייו בשל מות נכדתו אלא בשל מחלתה של אשתו.

בצלאלי, ממבשרת ציון, הייתה בת 20 במותה ושירתה כקצינת ארגון רפואה בחטיבת הבקעה. לאחר שנהרגה בקריסת מבנה תאורה בהר הרצל, שכתוצאה ממנה נפצעו עוד שבעה חיילים, סיפרו בני משפחתה וחבריה עד כמה עז היה רצונה לקחת חלק בטקס.

ביום הזיכרון האחרון שודר סרט שליווה את החזרות לטקס, בו תועדו ימיה האחרונים של בצלאלי. "זה מתחיל להיות אמיתי, כל הדברים האלה", אמרה בצלאלי בקטע ששודר בסרט "הטקס". "אתה רואה את זה בחושך ואתה מתחיל להתרגש כי יש לך כבר קהל, וזה מרגש. אני רוצה ממש להיות בטקס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully