וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט נפל מקומה חמישית במודיעין עילית ונהרג

2.5.2013 / 0:19

לפי החשד, בן השנתיים נפל מכיסא סמוך לאדן החלון, בזמן שהוריו היו בבית. הוא פונה במסוק לבית החולים, תוך שמבצעים בו פעולות החייאה, אך הוא מת מפצעיו בבית החולים

צילום: עומר מירון, עריכה: טל רזניק

חשד להזנחה: פעוט בן שנתיים וחצי נפל מת אתמול (רביעי) לאחר שנפל מקומה חמישית בבניין במודיעין עילית, בזמן שהוריו היו בבית. לאחר שנפל, הגיעו למקום כוחות איחוד הצלה ומד"א, וניסו להציל את חיי הפעוט. הוא פונה במסוק לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, אך שם נקבע מותו. מ"איחוד הצלה" נמסר כי ככל הנראה, הפעוט נפל מכיסא שהיה סמוך לאדן החלון. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

פעוט בן שנתיים וחצי נפל מבניין במודיעין עילית. אפריל 2013. מודיעין נט, חדשות 24
התינוק פונה במצב קשה. הבניין ממנו נפל התינוק/חדשות 24, מודיעין נט

נפתלי איזנברג חובש מד"א המתגורר בבניין סיפר לוואלה! חדשות על שאירע: "שמעתי נפילה והתברר לי שהתינוק של השכן שלי נפל מהקומה החמישית, מהמרפסת למשטח בטון שנמצא בחצר הבניין. מיד ירדתי למטה". לדבריו, הפעוט היה מחוסר הכרה. "התחלתי בפעולות החייאה עם סיוע נשימתי. לאחר מכן הצטרף רופא של הצבא והגיע אמבולנס ואז נט"ן שלמד"א. לאחר שחזר הדופק לפעוט הוא פונה למסוק ומשם לבית החולים הדסה עין כרם".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
פעוט בן שנתיים וחצי נפל מבניין במודיעין עילית. אפריל 2013. מודיעין נט, חדשות 24
"שמעתי נפילה והתברר לי שהתינוק של השכן שלי נפל מהקומה החמישית". זירת האירוע/חדשות 24, מודיעין נט
פעוט בן שנתיים וחצי נפל מבניין במודיעין עילית. אפריל 2013. מודיעין נט, חדשות 24
זירת האירוע/חדשות 24, מודיעין נט

המקרה היום התרחש שבועיים לאחר מקרה חמור אחר של הזנחה, אז תושבת תל אביב שעברה בשעות הבוקר ברחוב אבן גבירול בעיר הבחינה בתינוק זוחל לבדו, בתוך שלולית. "אני ועוד שתי נשים הבחנו בתינוק במקביל, ליד מסעדת 'כתר המזרח'. הוא היה נראה כבן עשרה חודשים", מספרת קרין. "אחת הנשים שהייתה לידי ניסתה להבין אם מישהי שעמדה לידו היא אמא שלו, אך זו ענתה לה שלא. היא החלה לצעוק 'איפה האמא?' ואז היא הרימה את התינוק, שהיה רגוע מאוד יש לציין".

רגע אחרי, עובד במסעדה הסמוכה צעק לעבר הנשים ההמומות כי יש גן ילדים בכניסה האחורית של הבניין, ואלה אכן ניגשו למשפחתון כדי להשיב את התינוק. "האישה שהייתה איתי צעדה בשביל וצעקה 'התינוק הזה שלכם?', ואז הסייעת או המטפלת ניגשה וראיתי שהיא המומה. היא לקחה אותו וקראה לגננת", משחזרת קרין. "הגננת אמרה שהיא מצטערת, אז אמרנו לה: 'מה את מצטערת? זה חוסר אחריות, הוא יכול היה להגיע לכביש'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully