וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: עוכבו יצרני כרטיסי ביקור לתעשיית המין

30.4.2013 / 21:01

במשטרה ציינו כי צפויים כתבי אישום נגד בעל בית דפוס, גרפיקאית ומחלק הכרטיסים. "שידעו גרפיקאי, מדפיס, מפיק, מחלק, בעל בית בושת, כולם מבצעים אותה עבירה ונגיע אליהם"

תושבי תל אביב רגילים כבר להיתקל בכמויות אדירות של כרטיסי ביקור המציעים שירותי מין על שמשת המכונית או זרוקים על המדרכות. בפעם הראשונה מאז שונה החוק האוסר פרסום שירותי זנות ב-2011, פשטו היום (שלישי) בלשי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב על בית דפוס המייצר כרטיסי ביקור למועדוני ליווי ולשירותי מין. במשטרה ציינו כי כתבי אישום צפויים נגד בעל בית הדפוס, גרפיקאית ואף נגד מחלק הכרטיסים. במשטרה מודעים לכך שזהו רק קצה הקרחון, ומתכוונים להמשיך להילחם בתופעה. "שידעו גרפיקאי, מדפיס, מפיק, מחלק, בעל בית בושת – כולם מבצעים את אותה העבירה - ואנחנו נגיע אליהם", אומרים שם.

מאז תיקון החוק בחודש מרץ 2011, מי שיורשע בפרסום שירותי זנות, צפוי לעונש של עד שלוש שנות מאסר. יוזמי החוק, חבר הכנסת דב חנין (חד"ש) וחברת הכנסת לשעבר אורית זוארץ (קדימה), טענו כי פרסום שירותי מין הוא "חלק משידול לזנות, וגורר פגיעות קשות בזכויות הנשים ובכבודן". לפני כשנה נעצר תושב רמת גן בן 36 בחשד שפרסם מדי חודש את החוברת "בננה", ובה מודעות לשירותי מין בתשלום. אולם למרות מחאות התושבים, עד כה פעלו יצרני ומפיצי כרטיסי הביקור באין מפריע. בחקירה סמויה בעקבות פשיטה על רשת של בתי בושת בבנייני מגורים בשבוע שעבר, הגיעו בימ"ר תל אביב, בפיקודו של ניצב משנה גדי אשד, גם אליהם.

כרטיסי ביקור של מסאז' על חלון מכונית חונה. רותם דרוב
פרסום שירותי מין הוא "חלק משידול לזנות, וגורר פגיעות קשות בזכויות הנשים ובכבודן"/רותם דרוב

בתקופה האחרונה מתנהלת במחלק מוסר בימ"ר חקירה נגד שני חשודים בהפעלת ארבעה בתי בושת במרכז תל אביב, ברחובות אבן גבירול, בוגרשוב, לסל ויהודה הלוי. דיירי הבניינים, בהם מתגוררות בין היתר משפחות עם ילדים, התלוננו פעמים רבות בפני המשטרה על המטרד הקשה. בעקבות החקירה, במהלך החודש האחרון נערכו פשיטות על אותן דירות, נחקרו נשים שהועסקו במתן שירותי ליווי ושני המפעילים עוכבו לחקירה ושוחררו בתנאים מגבילים.

במהלך החקירה התברר כי שני החשודים אחראים להזמנת מאות אלפי כרטיסים המפרסמים את בתי הבושת שבניהולם. בחקירה סמויה, שכללה אף ביום של רכישת כרטיסי ביקור, הצליחו הבלשים לאתר את בית הדפוס שמייצר על פי החשד את הכרטיסים במרכז תל אביב. בנוסף, עקבו הבלשים אחרי אדם החשוד כמפיץ. מדובר בצעיר אשר נוסע על קטנוע בשעות הערב ומפזר כרטיסים על מדרכות העיר. על פי ההערכה, מדובר בכמות של כ-20 אלף כרטיסים בשבוע. היום, כאמור, הפכה החקירה לגלויה, עם הפשיטה על בית הדפוס ועיכובם לחקירה של בעל המקום ושל גרפיקאית. גם המפיץ עוכב. כל השלושה שוחררו בתום חקירה בתנאים מגבילים.

על פי רב-פקד רונן נחשוני, ראש מחלק מוסר בימ"ר, בכוונת המשטרה להגיש נגדם כתבי אישום במסגרת החוק האוסר פרסום שירותי זנות. "פעם נדרשנו להוכיח מעל לכל ספק כי מדובר בפרסום המציע מין", הוא מסביר. "היום מספיק שהנושא מרומז, ולא חייבת להיות אישה ערומה על הכרטיס. גם אם יש תמונה של דובדבן, או של נוף – מדובר בשירותי מין". על פי נחשוני, מדובר רק בקצה הקרחון. "במחסן אצלנו ניתן למצוא כ-100 אלף כרטיסים כאלה – רק מבית הדפוס שהגענו אליו היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully