וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב בית בושת - ושוב בעפולה: תושבת העיר נעצרה

קובי דוד

2.3.2013 / 15:27

החשודה בת 58 נעצרה במבצע משטרתי נרחב, בו נתפסו גם שני מועדוני הימורים לא חוקיים. מוקדם יותר השבוע דווח על בית בושת שהפעילה אותה תושבת סמוך לבניין עיריית עפולה

תושבת עפולה בת 58 נעצרה הלילה (שבת) בחשד שהפעילה מספר בתי בושת בעיר. במבצע שערכו שוטרי תחנת עפולה במספר ישובים וכפרים באזור, לקחו חלק עשרות שוטרים, יחידת שחר 101 של מג"ב ומסוק, נעצרה החשודה והיא תובא הערב להארכת מעצרה בבית משפט השלום בנצרת. בנוסף, שני מועדוני הימורים לא חוקיים נתפסו במבצע, כמו גם ציוד הימורים ואלפי שקלים. עשרה חשודים עוכבו לחקירה ושני בעלי העסקים זומנו לשימוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית הבושת שהופעל על פי החשד ליד בניין העירייה בעפולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק ביום רביעי האחרון דווח כי מתחת לאף של משטרת תחנת עפולה וסמוך לבניין העירייה הפעילה דיירת השכונה בית בושת. זאת לאחר שעל פי החשד הפעילה לפני כחודשיים בית בושת בדירה אחרת בעיר. "אנחנו מפחדים לצאת מהבית", סיפרה אחת מדיירות השכונה. "אין לנו חיים. כל הזמן מגיעים לשכונה נרקומנים ובני מיעוטים שמטילים פחד על ילדי השכונה".

על פי החשד, הדירה הושכרה למגורים לפני כשבוע ימים, לידי אדם זר בעל תעודת זהות מזויפת. ככל הנראה הוא משתף פעולה עם הדיירת, שכבר הפעילה בעבר כמה בתי בושת בעיר. מי שנפל, על פי החשד, קורבן לתרמית הוא קרוב משפחתה של קשישה שהחליטה לעזוב את העיר ולהציע את הדירה להשכרה. "קיבלתי את התשלום הראשון במזומן, אך את היתר בהמחאות שהתבררו כגנובות", סיפר קרוב משפחתה של הקשישה. "לתדהמתי הרבה קיבלתי גל של טלפונים מדיירי השכונה, שהלינו כי ביתה של הסבתא הפך לבית בושת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully