וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: פרשת עמנואל רוזן הופכת לאישית

29.4.2013 / 16:36

כל החדשות של היום בדקה אחת: הילה קובו מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

גל הדליקות ברחבי הארץ נמשך. שריפות פרצו היום באזור בית גוברין, ביער סמוך לירושלים, באזור קריית גת, ביישוב ניצן ובחוף זיקים. שריפה פרצה גם סמוך למוסד החינוכי ויצ"ו הדסים בשרון ובשל העשן הסמיך המשטרה פינתה את התלמידים.

שופט בית המשפט לתעבורה שלמה נחשון אטינגר, שהעיר הערה סקסיסטית לתובעת משטרתית, יפרוש מתפקידו. ההודעה על התפטרות השופט הגיעה לאחר שימוע שנערך לו אצל השופט אשר גרוניס, נשיא בית המשפט העליון.

מה קרה שם בדיוק? לפני כמה ימים נער פרסם בפייסבוק כי הוא סובל מאלימות קשה מצד הוריו, אבל היום הקריא קרוב משפחה של הנער הודעה מטעם המשפחה, בה נאמר: "הילד מצטער על הנאמר והוא עשה את המעשה מתוך כעס וחולשה רגעית. לא היו דברים מעולם". ההודעה הוקראה מחוץ לאולם בית המשפט, אשר האריך את מעצרם של ההורים.

פרשת עמנואל רוזן הופכת אישית: עיתונאית גלי צה"ל הדס שטייף, פעילה מרכזית במערכה נגד רוזן, פנתה אליו באופן אישי בפייסבוק במכתב גלוי ולא חסכה במילים: "אתה הזאב הרע, אפילו לא בלבוש של כבשה", כתבה לו. "אני מדברת עכשיו עם נשים שסיפרו לי בקול רועד שאיימת עליהן וסחטת אותן מינית. תבע אותי בגין לשון הרע ואז תגענה כולן". רוזן הגיב בעבר לוואלה ברנז'ה כי מדובר במסע הכפשות אנונימי.

מזג האוויר ממשיך להיות חם מהרגיל ושרבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully