וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער כתב שהוריו היכו אותו; קרוביו: "הוא מתחרט"

קובי מנדל

29.4.2013 / 14:40

במשטרה ממשיכים לחקור את תלונתו של הנער שחשף בעמוד הפייסבוק את הטענות כלפי הוריו. קרוב משפחה של הנער הקריא הודעה מחוץ לבית המשפט: לא היו מכות, הפרסום שגוי

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (שני) ביממה את מעצרם של זוג ההורים, שנעצרו בסוף השבוע בחשד להתעללות בבנם בן ה-14 במשך שש שנים. הבן, אשר חשף את פרשת ההתעללות בעמוד הפייסבוק של המשטרה, בא לבית המשפט עם אחיותיו, אך לא הותר לו להיכנס לאולם הדיון.

פרשת ההתעללות נחשפה בסוף השבוע האחרון, כשהתקבלה תלונה לא-שגרתית בעמוד הפייסבוק של משטרת ישראל. נער בן 14 סיפר כי הוא סובל מאלימות שיטתית וקשה מצד הוריו בשש השנים האחרונות. צוות משטרתי שאחראי על מדור המולטימדיה זיהה את ההודעה, איתר את הנער והצליח לדובב אותו ולקבל את פרטי אזור מגוריו. עקב כך, נעצרו הוריו של הנער.

נער פרסם בפייסבוק כי הוריו התעללו בו. חטיבת דובר המשטרה
תלונתו של הנער כפי שפורסמה בעמוד הפייסבוק של המשטרה/חטיבת דובר המשטרה

קרוב משפחה של הנער המתלונן ושל הוריו, הקריא היום מחוץ לבית המשפט הודעה מטעם המשפחה, בה נאמר: "הילד מצטער על הנאמר ועשה את המעשה מתוך כעס וחולשה רגעית. לא היו דברים מעולם. הילד רוצה את ההורים שלו בחזרה בבית איתו ועם משפחתו. הילד גם מאוד כועס על השוטרים שפרסמו את העניין ללא ידיעתו וללא אישורו, וחמור מכך גם על הפרסום החלקי והלא מדויק - בלשון המעטה - של מה שנאמר בחדרי חקירות".

קרוב המשפחה המשיך וטען כי "הדברים שפורסמו בתקשורת אינם נכונים וגורמים עוול וצער למשפחה, ובראש ובראשונה לילד. אני מייצג בעצם גם את ההורים וגם את הילד באומרי שאנחנו מאוד רוצים שהעניין ייגמר, ההורים יחזרו הביתה והמשפחה תחזור להיות מלוכדת וחזקה כפי שהייתה. לא הייתה אלימות כלפי הילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully