וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער חשף בפייסבוק התעללות מצד הוריו - והם נעצרו

קובי מנדל

27.4.2013 / 21:45

נער מאזור חיפה כתב כי זה שש שנים, "הורי מרביצים לי באופן קבוע". בשל כך אף ניסה להתאבד. המשטרה: "חווה אלימות קשה עם הכאות בחגורה וכל זאת מתוך תפיסתם שזה חינוך נכון"

בעמוד הפייסבוק של משטרת ישראל התקבלה אתמול (שבת) תלונה לא-שגרתית, שכותבה הזדהה כנער שסובל מאלימות שיטתית וקשה מצד הוריו בשש השנים האחרונות. צוות משטרתי שאחראי על מדור המולטימדיה זיהה את ההודעה, איתר את הנער והצליח לדובב אותו ולקבל את פרטי אזור מגוריו.

נער פרסם בפייסבוק כי הוריו התעללו בו. חטיבת דובר המשטרה
ההודעה שכתב הצעיר בעמוד הפייסבוק של המשטרה/חטיבת דובר המשטרה

הנער תיאר את הגיל שבו החל לספוג אלימות מהוריו, וכתב בעמוד הפייסבוק כי "היו מרביצים לי באופן קבוע, תמיד כשהיה ריב במשפחה ולא הייתי קשור אליו, והייתי יוצר קשר עין עם אבי, הוא היה מתעצבן, וחבט בי מכות חזקות ולפעמים גם עם חגורות". קצין סיור וצוות מודיעין מתחנת חיפה נשלח לבית הנער בעקבות ההודעה. מפקד משטרת חיפה, ניצב-משנה אבי אדרי, מסר כי "בדירה אותר הנער, והוריו, בשנות ה-50 לחייהם, הופרדו ונעצרו מיד. מדובר בנער שחווה אלימות קשה עם מכות והכאות בחגורה מצד שניהם וכל זאת מתוך תפיסתם שזו דרך החינוך הנכונה לבנם".

מחקירת המשטרה עולה עוד, כי הנער ניסה לשים קץ לחייו לפני כשנה והוא נתון כעת במצוקה נפשית קשה. המשטרה פנתה לגורמי הרווחה במטרה שאלה ימצאו לו משפחה אומנת או מסגרת מתאימה אחרת.

מעצרם של ההורים הוארך אמש בבית משפט השלום בחיפה עד יום שני, ובכוונת המשטרה להרחיק את האם מהמסגרת המשפחתית, זאת לאחר שגם אחיותיו של הנער דיווחו על אלימות בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully