וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוקף הצעירה בשדרות ח"ן לשופטים: "שפכתם את דמי"

גלעד גרוסמן

28.4.2013 / 12:29

בדיון בשלב הטיעונים לעונשו המשיך עידן אנורי, שהורשע בגרימת חבלה בנסיבות מחמירות, לאחר ששיסף את גרונה של צעירה בתל אביב, להכחיש את המעשה. "הורשעתי בגלל התקשורת"

צילום: קובי אליהו, עריכה: יאיר דניאל

נאום ה"אני מאשים" של התוקף משדרות ח"ן בתל אביב: הבוקר (ראשון) נערך בבית המשפט המחוזי בעיר שלב הטיעונים לעונש במשפטו של עידן אנורי, שהורשע בגרימת חבלה בנסיבות מחמירות ובגניבה, לאחר ששיסף את גרונה של צעירה שעבדה עמו ב-2011, וזאת בשל ויכוח על משמרות במקום עבודתם. "זה שקר וכזב, איני קשור לאירוע", טען אנורי במהלך הדיון. "שפכתם את דמי, הרשעתם אותי בגלל לחץ תקשורתי". בחודש שעבר זוכה אנורי מניסיון רצח.

דיון בתיקו של עידן אנורי התוקף של הבחורה בשדרות ח"ן בתל אביב,מאי 20115. אורי לנץ
טען בדיון כי הוצג כמפלצת. אנורי בבית המשפט/אורי לנץ

התובעת במשפט, עו"ד הדס פורר-גפני מפרקליטות מחוז תל אביב, ביקשה לגזור על אנורי למעלה מ-20 שנות מאסר. לדבריה, מדובר במקרה התקיפה החמור ביותר שנתקלה בו, ואין סיבה להקל בעונשו. מנגד, פרקליטו של אנורי, עו"ד אורי קינן, ציין כי לאנורי אין עבירות קודמות, וטען כי הפסיקה הנהוגה נמוכה בהרבה.

לאחר מכן ביקש אנורי לדבר, ופתח במתקפה נגד השופטים. "השיקול להרשיע אותי היה תקשורתי. הרשעתם אותי בגלל שיקולים לא משפטיים. אני מדבר ממקום של כאב, של קרבן. אם הייתם מתעמקים עוד קצת בראיות התוצאה הייתה אחרת", אמר. לטענתו, המשטרה והפרקליטות הציגה אותו כמפלצת, והשופטים היו צריכים להגן עליו.

עו"ד טלי רוזנברג, ממרכז נגה לנפגעי עבירה, המייצגים את הנפגעת, אמרה בתגובה כי "הנפגעת מצפה שמה שיעמוד לעיני השופטים זה שיגנו עליה ושירחיקו את אנורי, שהוכיח עד כמה הוא מסוכן, ממנה ומהציבור".

מפסק הדין עולה כי אנורי, בן 35 מרמת גן, חש כי פוטר מעבודתו בעקבות תלונתה של קרבן התקיפה, אחרי שצעק עליה ולא הסכים לעבוד במשמרות שקבעה לו בעבודה. עוד עולה כי בפברואר 2011 הוא ארב לה באופנוע כשיצאה ממקום עבודתה, בסביבות השעה 23:00 ועקב אחר האוטובוס בו נסעה. לאחר שירדה מהאוטובוס הוא עקב אחרי מסלול הליכתה, וכשהגיעה למעבר חציה בשדרות ח"ן, קפץ מהאופנוע והחל להכותה. היא ניסתה להתגונן ושמה את ידיה על פיה, והוא חתך את ידיה בסכין, ולאחר מכן גם את פניה, לשונה ושפתיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully