וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנישואים הגאים בצרפת יערערו היחסים עם רוסיה?

חברת הפרלמנט הרוסי הציעה לערוך שינויים בהסכמי האימוץ עם צרפת, לאחר אישור נישואי גאים, כדי שילדים רוסים לא "ייפלו לידיהם" של זוגות מאותו המין. פוטין: "נחשוב על כך"

על השמחה שבהחלטת הפרלמנט של צרפת לאשר נישואים גאים ואימוץ ילדים על ידי זוגות חד מיניים מאיימת להעיב רוח לא נאורה מכיוונה של רוסיה. הנשיא, ולדימיר פוטין, שנפגש אתמול (שישי) עם חברי הפרלמנט הרוסי, נשאל על ידי חברת הפרלמנט מרינה אורגייבה מה עמדתו בנוגע לחוקי אימוץ ילדים רוסים על ידי מדינות המאשרות נישואים גאים (כמו צרפת). הוא ענה לה כי הוא "בהחלט לוקח בחשבון שינויים במדיניות האימוץ, אנחנו נצטרך לחשוב על כך". פוטין הוסיף כי רוסיה מכבדת את המדינות הללו, "אך עליהן להתחשב גם במסורת והנורמות האתיות שלנו". חברת הפרלמנט אורגייבה הציעה לנשיא לבצע שינויים בהסכמי האימוץ בין צרפת לרוסיה, על מנת להבטיח כי ילדים רוסים לא "ייפלו לידיהם" של הורים מאותו המין, אך פוטין לא ציין מהם השינויים אותן ירצה לראות בהסכמים.

כבר בשנה שעברה עורר הפרלמנט הרוסי סערה בתחום האימוץ בחוק שנחתם על ידי פוטין, לפיו ייאסר אימוץ ילדים רוסים על ידי משפחות אמריקאיות. חברי הפרלמנט התומכים בשלטון הצביעו בהתלהבות עבור ההצעה, וכן עבור הצעה נוספת שתאסור על עמותות ברוסיה לקבל תרומות מארה"ב. רק 15 מתוך 450 חברי הבית התחתון של הפרלמנט, "הדומה הממלכתית", הצביעו נגד ההצעות.

עוד במהלך ההצבעה הראשונית על הצעת החוק הפגינו עשרות רוסים מחוץ למבנה הדומה. "החוק ימנע מילדים את האפשרות לגדול במשפחות אוהבות", אמר אחת המפגינות, נטליה צימבלובה, לפני שנעצרה. "זה מרושע למנוע מילדים את האפשרות הזו". כמו כן נשמעו קריאות של מבקרי החוק שטענו כי אסור לגרום לילדים לשלם את מחיר הסכסוך עם ארצות הברית. יצוין כי הדבר עלה לאחר שארה"ב הטילה סנקציות על מפרי זכויות אדם ברוסיה, ורוסיה כאמור החליטה להשיב בסנקציות "יצירתיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully