וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולחה דרמטית בעולם התחתון: מולנר ונסים אלפרון התפייסו

לדברי נוכחים במסעדה ברמת גן, שבה נפגשו השניים, נרשמו גם חיבוקים ונשיקות בין העבריינים. אלפרון אף הפגיש בין אשתו ובנותיו לבין מולנר, שאותו האשים בניסיון חיסולו השנה

צילום: אבי כהן, מאל בנאוליאל; עריכה: גדי וינסטוק, יותם בן-דוד

דרמה בעולם התחתון: שניים מבכירי העבריינים בישראל, עמיר מולנר ונסים אלפרון, נפגשו אתמול (שלישי) לפגישת פיוס באחת המסעדות במתחם הבורסה ברמת גן. מדיווח ערוץ 2 עולה כי עדים לאירוע המפתיע סיפרו שהשניים אף התחבקו והתנשקו במהלך ה"סולחה" ביניהם.

עמיר מולנר באולם בית המשפט המחוזי בת"א - אוקטובר 2009. אורי לנץ
חזר בתשובה ומבקש שיקראו לו אברהם. מולנר/אורי לנץ

בסוף הפגישה, לדברי נוכחים במקום, הפגיש אלפרון בין אשתו ובנותיו לבין מולנר, שעד לא מזמן הואשם על ידי משפחת אלפרון בניסיון חיסולו של נסים אלפרון בינואר השנה, וכן בחיסולו של יעקב אלפרון, בנובמבר 2008. מקורביו של מולנר ציינו כי הוא "חזר בתשובה" באחרונה ואף מבקש מהם לקרוא לו בשם אברהם, וכי ייתכן שיש לכך השפעה על התפייסותו עם משפחת אלפרון.

ארגונו של מולנר הכחיש את האשמות משפחת אלפרון בעקביות. עם זאת, בתחילת החודש שעבר עצרה המשטרה את לירון טיירי ואת דוד כהן לסרי, בחשד לקשירת קשר לניסיון החיסול של נסים אלפרון. השניים נעצרו בעקבות חקירה שמתנהלת נגדם ביחידה הארצית לחקירות כלכליות בחשד לעבירות מתחום הסמים והנשק. במהלך חקירתם הטיחו בהם החוקרים את החשדות גם בדבר מעורבותם בפיצוץ מכוניתו של אלפרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
וידאו לדסק - פצועים בנסיון התנקשות בעבריין נסים אלפרון. אבי כהן
זירת ניסיון החיסול של נסים אלפרון בתל אביב/אבי כהן

נסיון החיסול המדובר – התשיעי במספר נגד נסים אלפרון – התרחש ב-10 בינואר בפינת הרחובות שאול המלך ודרך נמיר בתל אביב, סמוך לבסיס הקריה. שלושה בני אדם נפצעו באורח קל ושישה הוגדרו נפגעי חרדה – כולם אזרחים שאינם קשורים לאירוע. אלפרון עצמו נמלט ממכוניתו שניות לפני הפיצוץ. חקירת האירוע הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, שבפני חוקריה טען אלפרון כי אין לו אויבים וכי אינו יודע מי רוצה לחסלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully