וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסים אלפרון לוואלה!: "אני בסדר גמור, לא מחפשים אותי"

10.1.2013 / 15:29

זמן קצר לאחר ניסיון חיסולו העשירי נשמע העבריין משוכנע כי אין מי שחפץ במותו, חרף הפיצוץ במרכז תל אביב שבו שנפגעו תשעה בני אדם. גורם משטרתי: "חתול הרחוב ניצל שוב"

צילום: אבי כהן, מאל בנאוליאל; עריכה: גדי וינסטוק, יותם בן-דוד

העבריין נסים אלפרון, שניצל היום (חמישי) מניסיון חיסול בתל אביב, מוסר בשעה זו עדות בפני חוקרי היחידה המרכזית במשטרת מחוז תל אביב. מהחקירה עולה כי בעת שנהג ברכבו, אלפרון שמע רעש הבוקע ממכוניתו. הוא חשד כי מדובר במטען חבלה ונמלט מהמכונית לפני שהתפוצצה. גורם המקורב לחקירה אמר כי "שוב חושיו של חתול הרחוב עזרו לו והוא הספיק להימלט בזמן". כיוון שהניסיון לחסל את אלפרון נעשה בציר תנועה מרכזי בתל אביב בשעות יום, במשטרה חושדים כי ארגון פשיעה גדול אחראי לפעולה.

שעה קלה לאחר ניסיון חיסולו במרכז תל אביב, שוחח אלפרון עם וואלה! חדשות, ואמר: "אני בסדר גמור, אף אחד לא מחפש אותי". לפי החשד, אלפרון נמלט מהזירה לאחר פיצוץ מטען שהושלך על מכוניתו מאופנוע חולף. תשעה בני אדם נפגעו בניסיון החיסול, בפינת הרחובות דרך נמיר ושאול המלך, ופונו לבית החולים איכילוב בעיר - שלושה נפצעו באורח קל ושישה הוגדרו נפגעי חרדה. המשטרה עצרה שני חשודים במעורבות באירוע, בהם רוכב האופנוע.

פרקליטו של נסים אלפרון, עו"ד משה יוחאי, מסר כי "אלפרון עזב מזמן את עולם הפשע ולא ידוע למשפחה על אויבים שמנסים לפגוע בו". זלמן אלפרון, אחיו של יעד החיסול, אמר לערוץ 2: "פחדנים, מוגי לב. הם יודעים מי הם, את לא רוצה לדעת. פחדנים כולם. דיברתי איתו כמה מילים, שלומו מצוין, אנחנו חזקים אנחנו, לא יעזור להם". "כל המצוות שהוא עושה זה מה שעובד לו, הכל בסדר גם עם הבת, אני לא מעודכן אבל הבנתי שהכל בסדר, פחדנים יימח שמם", הוסיף.

ניסיון חיסול עשירי של נסים אלפרון - כותרות אחרונות
9 נפגעו בניסיון חיסול בתל אביב: היעד - נסים אלפרון
האיש עם 10 הנשמות: 9 נסיונות חיסול ב-12 שנים

פיצוץ ברכב בתל אביב, ינואר 2013. ניב אהרונסון
"אף אחד לא מחפש אותי", אמר אלפרון לאחר ניסיון החיסול. זירת הפיצוץ בתל אביב/ניב אהרונסון

"שמענו פיצוץ חזק מאוד שהרעיד את חלונות המשרד", סיפר לוואלה! חדשות אמיר, תושב הרצליה, שעובד במשרד ברחוב תוצרת הארץ שסמוך לזירת הפיצוץ. לדבריו, "בהתחלה חשבנו שמדובר בעוד רעם ממזג אוויר אבל הבום היה חריג מאוד בעוצמתו ולכן חששנו שמדובר בפיגוע". לדבריו, "עבדתי בירושלים הרבה שנים, וזה הזכיר את הפיגועים שהיו בעיר. לקח לפחות חמש דקות עד ששמענו את האמבולנסים", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פיצוץ ברכב בתל אביב, ינואר 2013. ניב אהרונסון
היסטוריה של ניסיונות חיסול. זירת הפיצוץ/ניב אהרונסון

יוסי, עד ראייה נוסף, סיפר לוואלה! חדשות כי עמד בצומת "ופתאום היה פיצוץ גדול שהעיף את כל מה שעמד סביבו, באמצע הרמזור". לדבריו, "לא יצא אף אחד מהמכונית שנפגעה".

פיצוץ ברכב בתל אביב, ינואר 2013. בן קלמר
תשעה נפגעו בפיצוץ שאירע במרכז תל אביב. זירת הפיצוץ/בן קלמר

מדובר בניסיון החיסול התשיעי של נסים אלפרון ב-12 השנים האחרונות, בניגוד לאחיו הבכור יעקב, שחוסל ב-2008. את עובדת היותו יעד קבוע לנסיונות חיסול רכש נסים אלפרון בעשורים ארוכים של חיי פשע, במהלכן רכש לא מעט אויבים, אך תמיד - עד כה - ידע לצאת מהסכסוכים האלימים כשידו על העליונה. קריירת הפשע של אלפרון התפרשה על פני מגוון תחומים - מסחר בסמים (קוק פרסי) דרך השתלטות על שטחים ציבוריים והפעלת לחץ על פקידי מנהל מקרקעי ישראל ועיריית גבעתיים, ועד הפעלת "פרוטקשן" ואיומים נגד עשרות סוחרים, בעיקר מסעדנים, ש"הסתבכו" בחובות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully