וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא צ'צ'ניה התאגרף עם שר הספורט: "עונש חינוכי"

טיגריסים ותמונות מהמעלית - עולם האינסטגרם המופלא של קדירוב ממשך לספק תיעוד חד-צדדי של חייו. הפעם הוא התאגרף עם אחד משריו: "הרשיתי לו לחבוש קסדה כי מחר יש עבודה"

הנשיא הצעיר של רפובליקת צ'צניה, רמזן קדירוב, מנהל אורח חיים ראוותני ופניו מתנוססים על כרזות ענק ברחובות הבירה גרוזני. המורד לשעבר, בן 36, מכחיש את הטענות שהועלו נגדו על פגיעה בזכויות אדם, התעללות במתנגדי השלטון ומעצר עיתונאים, ומאידך מנהיג פולחן אישיות המהלל את שמו.

בשנה האחרונה יצא שמו של קדירוב גם מחוץ לארצו, בזכות חשבון אינסטגרם פופולרי, המתאר את צדו האחר - והשמח יותר של חייו. התצלומים שמעלה קדירוב לחשבון מציגים את אותו כשליט חביב וידידותי שאינו עוסק בפוליטיקה משעממת, אלא מקדיש את זמנו החופשי לטיפוח תחביביו השונים, בהם רכיבה על סוסים, משחקי כדורגל, ליטוף טיגריסים וסעודות עם ידוענים.

חשבון האינסטגרם של מנהיג צ'צ'ניה עתיר ב-selfies (תצלומים עצמיים). המקום החביב על קדירוב להביט בעצמו במראה הוא בחדר הכושר. והוא אוהב חיות אקזוטיות ובין היתר הוא מצטלם לוחץ יד לטיגריס. מתועדים בחשבון גם בני חמשת בניו הקטנים של השליט המוסלמי האדוק. אחד מהם, אדם, מצולם עם רובה צעצוע וחובש כובע של קצין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קדירוב בזירת האיגרוף. מחר יש עבודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלהיט האחרון בחשבון הפופולרי, שזכה ל-121 אלף עוקבים, הוא סדרת תצלומים המלווה את קדירוב מעניק שיעורי איגרוף. באחת התמונות נראה קדירוב בזירה עם שר הספורט סלמבכ איסמעילוב, משום ש"כך צריך לחנך אותו". קדירוב פירט בכיתוב הנלווה לתמונה: "הסברתי לו, בעדינות ובעזרת יד ימין ויד שמאל, שעליו להתחיל להשתמש בראש שלו. אחרי שהשר ניאות לתקן את דרכו, הרשיתי לו לחבוש קסדה – משום שאחרי הכל, מחר עליו להתייצב לעבודה".

דוברו של קדירוב מסר לשירות הרוסי של תחנת בי-בי-סי כי שיעור האיגרוף היה "הלצה שנועדה לאנשים בעלי חוש הומור". קדירוב, שעלה לשלטון ב-2005, הוא מתאגרף מנוסה ומשמש יו"ר פדרציית הארגון של צ'צ'ניה. חרף חוש ההומור שלו הוא גם נודע לשמצה במזגו הרע. בחודש שעבר הוא נאלץ להתנצל אחרי שהטיח קללות במגפון, בשופט שהרחיק שחקן מקבוצת הכדורגל "טרק גרוזני".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונה עצמית מביאה הרבה לייקים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושה כיף עם במבי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נותן כיף לטיגריס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully