וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני וגרוניס נגד השופט שאמר "זין את מוצאת מהר"

גלעד גרוסמן

21.4.2013 / 17:47

השרה לבני ונשיא העליון גרוניס ביקשו מנציב התלונות על השופטים לפתוח בחקירה נגד שלמה נחשון אטינגר, בשל הערה פוגענית כלפי תובעת משטרתית. השופט: "התכוונתי לאות בלבד"

שרת המשפטים, ציפי לבני, ונשיא בית המשפט העליון, אשר גרוניס פנו היום (ראשון) לנציב תלונות הציבור על השופטים, השופט בדימוס אליעזר גולדברג, בבקשה שיפתח בחקירה נגד שופט בית המשפט לתעבורה במרכז, שלמה נחשון אטינגר, בעקבות הערה בעלת אופי מיני ששיגר לכאורה לעבר תובעת משטרתית.

האירוע התרחש לפני כשבוע וחצי, כשבמהלך דיון התקשתה התובעת למצוא מסמכים הקשורים לנאשם ששם משפחתו מתחיל באות זי"ן, תחת שמו הפרטי. בתגובה הורה נחשון אטינגר לתובעת לחפש את המסמכים תחת האות זי"ן, ואז אמר לטענת חלק מהנוכחים באולם, "זין את מוצאת מהר". בעקבות הדברים פרצה התובעת בבכי. השופט זומן לשיחת בירור אצל הנשיא גרוניס, וזה החליט יחד עם לבני להגיש את התלונה, בשל ריבוי הגרסאות על מה שהתרחש באולמו של השופט.

לאחר פרסום הדברים מסר נחשון אטינגר באמצעות הנהלת בתי המשפט כי "במהלך דיוני הקראות ולאחר שהתקשתה התובעת למצוא תיק של נאשם תחת שמו הפרטי, היא ביקשה לדעת את שמו הנוסף. ציינתי את שם משפחתו של הנאשם המתחיל באות זי"ן, כשכוונתי בדברים לאות השביעית בעברית בלבד. מתן משמעות אחרת לדברים חוטאת לכוונתי ויוצרת עיוות שאינו ראוי של דבריי". הוא הוסיף כי "באם דבריי הובנו באופן שונה, יש להצטער על כך". מדוברות בתי המשפט נמסר אז כי "משנודע לראשי המערכת על ההתרחשות האמורה, לגביה יש גרסאות שונות, זומן השופט לנשיא בית המשפט העליון".

יצוין כי אין זו הפעם הראשונה שהשופט מסתבך באמירות מעליבות. בעבר פורסם כי הטיח בקלדנית באולמו "אני לא אוהב שנשים עונות לי". במקרה אחר פורסם שאמר לקלדנית: "שבי במקום שלך. את לא תדברי עכשיו. אני רוצה שתסתמי את הפה שלך. מילה לא להוציא מהפה, אני מתחיל להתרגז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully