וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובעת: "שופט העיר - חפשי בזי"ן - את מבינה בזה"

גלעד גרוסמן

17.4.2013 / 21:47

שופט תעבורה זומן לשיחה אצל נשיא בית המשפט העליון כיוון שלטענת עדים שישבו באולמו אמר הערה פוגענית לתובעת משטרתית, שחיפשה תיק של נאשם לפי האות זי"ן. השופט מכחיש

שופט בית משפט לתעבורה במרכז זומן לשיחת הבהרה אצל נשיא בית המשפט העליון, אשר גרוניס, כיוון שלטענת עדים שישבו בדיון באולמו הוא אמר לתובעת משטרתית שחיפשה תיק של נאשם ששם משפחתו מתחיל באות זי"ן, "חפשי באות זי"ן, את מבינה בזה" - כך פורסם הערב (רביעי) בחדשות 10. השופט מכחיש כי אמר דברים פוגעניים. על פי המידע שהתקבל בהנהלת בתי המשפט, במהלך יום דיונים בבית המשפט, התקשתה התובעת למצוא כתב אישום שהוגש נגד נאשם מסוים, אותו חיפשה לפי שמו הפרטי. השופט אמר לה לחפש לפי שם משפחתו של הנאשם, המתחיל באות זי"ן. לגבי מה שהתרחש בהמשך ישנן גרסאות סותרות, כאשר לדברי חלק מהנוכחים אמר השופט לתובעת המשטרתית משפט פוגעני ומבזה. בעקבות הדברים בכתה התובעת. השופט זומן לשיחת בירור מבלי שהוגשה נגדו תלונה. הבדיקה בעניינו עדיין נמשכת.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

השופט מסר בתגובה, באמצעות הנהלת בתי המשפט, כי "במהלך דיוני הקראות ולאחר שהתקשתה התובעת למצוא תיק של נאשם תחת שמו הפרטי, היא ביקשה לדעת את שמו הנוסף. ציינתי את שם משפחתו של הנאשם המתחיל באות זי"ן, כשכוונתי בדברים לאות השביעית בעברית בלבד! מתן משמעות אחרת לדברים חוטאת לכוונתי ויוצרת עיוות שאינו ראוי של דבריי. באם דבריי הובנו באופן שונה יש להצטער על כך".

מדוברות בתי המשפט נמסר כי "משנודעה לראשי המערכת על ההתרחשות האמורה, לגביה יש גרסאות שונות, זומן השופט לנשיא בית המשפט העליון, בהמשך לפגישה שהתקיימה היום". אין זו הפעם הראשונה שהשופט מסתבך באמירות מעליבות. בעבר פורסם כי הטיח בקלדנית באולמו "אני לא אוהב שנשים עונות לי". במקרה אחר פורסם שאמר לקלדנית: "שבי במקום שלך. את לא תדברי עכשיו. אני רוצה שתסתמי את הפה שלך! מילה לא להוציא מהפה. אני מתחיל להתרגז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully