וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ הורוביץ ב"הכנות רציניות" לרוץ מול חולדאי

21.4.2013 / 15:54

בלשכתו של חבר הכנסת ממרצ אומרים כי הוא צפוי להחליט אם להתמודד בתוך 3 שבועות. לשם כך הוא נפגש עם כמה גורמים כדי לבחון לשתף פעולה. "אם זה יקרה, זה יהיה כדי לנצח"

חבר הכנסת ניצן הורוביץ (מרצ) עשוי להתמודד על ראשות עיריית תל אביב - כך אומרים היום (ראשון) בלשכתו. לדברי מקורביו של הורוביץ, "הוא שוקל את העניין, יש הכנות רציניות". בסביבתו של חבר הכנסת טענו, עם זאת, כי ההחלטה טרם התקבלה באופן סופי, וכי הורוביץ צפוי להכריע בנידון בתוך שלושה שבועות לכל היותר.

ניצן הורוביץ בוועדה לפתרון בעיית העובדים הזרים, מאי 2012. מגד גוזני
מהכנסת לראשות עיריית תל אביב? ח"כ הורוביץ/מגד גוזני

במסגרת האפשרות להכריז על התמודדות לתפקיד, בו מכהן רון חולדאי ברציפות מאז שנת 1998, נפגש חבר הכנסת הורוביץ עם גורמים פוליטיים שונים בעיר, וזאת במטרה לנסות והשיג תמיכה למועמדותו האפשרית מצד גופים רלוונטים.

מקורבים להורוביץ סירבו לפרט בנוגע לאנשים איתם הוא שוחח בעניין, אך ככל הנראה הכוונה היא לבדוק את האפשרות לשתף פעולה עם גורמים שהיו מעורבים במחאה החברתית ואשר שוקלים לרוץ בעצמם למועצת העיר בבחירות שעתידות להתקיים בחודש אוקטובר הקרוב. "אנחנו עושים בדיקת היתכנות מקיפות עם מנהיגים של כל מיני חלקים בעיר. אם זה יקרה - זה יקרה כדי לנצח, לא כדי להגיד שהוא התמודד", אמרו בלשכתו.

חבר כנסת נוסף שעשוי להתמודד מול חולדאי, אשר כבר התמודד מולו ב-2008, וזכה ל-34% תמיכה – הוא דב חנין (חד"ש). הרשימה בראשה התמודד, "עיר לכולנו", זכתה למירב הקולות בבחירות למועצת העיר, והיא משמשת כסיעת האופוזיציה העיקרית בה. גם פאר ויסנר, העומד בראש רשימת "הירוקים" עשוי להתמודד שוב. רשימות משמעותיות נוספות שיתמודדו, אך לא ברור אם יציבו מועמד לראשות העירייה, הן כח לגימלאים ורשימת "רוב העיר", המזוהה עם צעירי תל אביב.

באחרונה נפוצו שמועות לפיהן גם דפני ליף, שהייתה ממנהיגי המחאה החברתית, מתכוונת להתמודד על התפקיד. עם זאת, בהתייחסה לנושא בעמוד הפייסבוק שלה בחודש שעבר, כתבה כי היא טרם החליטה האם לרוץ נגד ראש העירייה המכהן. "אני לא מתכוונת לשקר – אני חושבת על זה וברצינות", כתבה. ליף ציינה כי הפרסומים ברשת החברתית אודות האפשרות לא הגיעו מטעמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully